Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Блог
Пт, 19 квітня 2024
05:50

БЛОГИ

dpi466


21 червня 2018, 17:50

21 червня 2018 рік Актуальна інформація ДПІ у Чечелівському районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області

ДПІ у Чечелівському районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує: Платник податків має право надіслати заяву про повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань та пені через «Електронний кабінет»

Відповідно до п. 5 Порядку взаємодії територіальних органів ДФС України, місцевих фінансових органів та територіальних органів Державної казначейської служби України у процесі повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 15.12.2015 № 1146, повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань у випадках, передбачених законодавством, здійснюється виключно на підставі заяви платника податку (за винятком повернення надміру утриманих (сплачених) сум податку на доходи фізичних осіб, які розраховуються органом ДФС на підставі поданої платником податків податкової декларації за звітний календарний рік шляхом проведення перерахунку за загальним річним оподатковуваним доходом платника податку), яка може бути подана до територіального органу ДФС за місцем адміністрування (обліку) помилково та/або надміру сплаченої суми протягом 1095 днів від дня її виникнення. В заяві платнику необхідно зазначити напрям перерахування коштів: на поточний рахунок платника податків в установі банку; на погашення грошового зобов’язання та/або податкового боргу з інших платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, незалежно від виду бюджету; повернення у готівковій формі коштів за чеком у разі відсутності у платника податків рахунка в банку. Надіслати заяву про повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань та пені у довільній формі платники податків можуть за допомогою приватної частини Електронного кабінету / меню «Листування з ДФС». Детально дізнатись про роботу Електронного кабінету можна ознайомившись з інструкцією користувача у меню Допомога відкритої частини Електронного кабінету.

ДПІ у Чечелівському районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує: Громадяни та платники податків мають право направляти письмові звернення контролюючим органам
Відповідно до ст. 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк. Громадяни мають право звертатися до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об’єднань громадян, посадових осіб українською чи іншою мовою, прийнятною для сторін (ст. 6 Закону № 393).
Порядок практичної реалізації цього права громадянами України регулюється Законом України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 393).
Громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов’язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення (ст. 1 Закону № 393).
Оформлення письмових звернень платників податків (юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців) або громадян здійснюються відповідно до вимог Закону № 393 та Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній фіскальній службі України та її територіальних органах, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2015 № 271 (далі – Порядок № 271).
Згідно зі ст. 3 Закону № 393 під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.
Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення) (частина шоста ст. 5 Закону № 393).
Звернення громадян мають бути оформлені відповідно до вимог ст. 5 Закону № 393 (абзац перший п. 5 розд. ІІ Порядку № 271).
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається (частина сьома ст. 5 Закону № 393).
Абзацами третім та четвертим п. 5 розд. ІІ Порядку № 271 визначено, що електронне звернення, надіслане без використання електронного підпису, повинно мати вигляд скан-копії або фотокопії звернення з підписом заявника із зазначенням дати.
Інформація про електронні поштові адреси розміщується на відповідних веб-сторінках офіційного веб-порталу ДФС у мережі Інтернет.
Забороняється відмова у прийнятті та розгляді звернення з посиланням на політичні погляди, партійну належність, стать, вік, віросповідання, національність громадянина, незнання мови звернення (п. 6 розд. І Порядку № 271).
Звернення, оформлене без дотримання вимог ст. 5 Закону № 393, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніше ніж через десять днів від дня надходження, крім випадків, передбачених частиною першою ст. 7 Закону № 393 (п. 12 розд. ІІ Порядку № 271).
Не підлягають розгляду наступні звернення: анонімні звернення, крім анонімних повідомлень про порушення вимог Закону України «Про запобігання корупції» (п. 16 розд. ІІ Порядку № 271); повторні звернення від одного й того самого громадянина з одного й того самого питання, якщо перше вирішено по суті, а також скарги, подані з порушенням строків, передбачених ст. 17 Закону № 393, та звернення осіб, визнаних судом недієздатними (п. 19 розд. ІІ Порядку № 271).
Якщо питання, порушені у зверненні, не належать до компетенції органів ДФС, відповідно до ст. 7 Закону № 393, таке звернення в строк не більше п’яти днів пересилається за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється заявникові. У разі якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення органом ДФС, воно в той самий строк повертається громадянину з відповідними роз’ясненнями (п. 8 розд. ІV Порядку № 271). Отже, оформлення письмових звернень платників податків (юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців) або громадян здійснюється відповідно до вимог Закону № 393. Звернення адресується контролюючому органу, його посадовим особам у разі, коли вирішення порушених у зверненні питань належить до їх компетенції. У зверненні мають бути вказані прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина (назва, код ЄДРПОУ, місцезнаходження суб’єкта господарювання), викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції тощо. Письмове звернення повинно бути надруковано або написано від руки розбірливо і чітко, підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

ДПІ у Чечелівському районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує: Отримання податкової знижки на навчання

Право платника податку на податкову знижку, підстави для її нарахування, перелік витрат, дозволених до включення до податкової знижки, обмеження права на її нарахування, визначені ст. 166 Податкового кодексу (далі – ПКУ).
З 01 січня 2017 року набрав чинності Закон України від 21 грудня 2016 року № 1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» (далі – Закон № 1797), яким внесено зміни до п.п. 166.3.3 п. 166.3 ст. 166 ПКУ та визначено, що платник податку має право включити до податкової знижки фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати у вигляді суми коштів, сплачених платником податку на користь вітчизняних вищих та професійно-технічних навчальних закладів для компенсації вартості здобуття середньої професійної або вищої освіти такого платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення.
Членами сім’ї фізичної особи першого ступеня споріднення для цілей розд. IV ПКУ вважаються її батьки, її чоловік або дружина, діти такої фізичної особи, у тому числі усиновлені. Слід зазначити, що Законом № 1797 скасовано вимогу щодо права платника податків на податкову знижку за навчання члена його сім’ї першого ступеня споріднення, лише у разі, якщо такий член сім’ї не одержує заробітної плати.
При цьому до податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача). При цьому у зазначених документах обов’язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк їх продажу (виконання, надання).
Відповідно до Закону України від 05 квітня 2001 № 2346 «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 2346) платник – це особа, з рахунка якої ініціюється переказ коштів або яка ініціює переказ шляхом подання/формування документа на переказ готівки разом із відповідною сумою коштів. Суб’єктами правових відносин, що виникають при здійсненні переказу коштів, є учасники, користувачі (платники, отримувачі) платіжних систем. Отже, якщо в документах на переказ коштів в даних платника зазначено дані дитини, то така особа є ініціатором переказу коштів.
Враховуючи вищевикладене, не залежно від того працює чи ні дитина, яка за даними документів на переказ коштів здійснювала витрати на навчання, батьки такої дитини не мають право на податкову знижку.

ДПІ у Чечелівському районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує: Право громадян на отримання податкової консультації у 2018 році

З 1 січня 2018 року індивідуальна податкова консультація, надана контролюючим органом у письмовій або електронній формі до 31 березня 2017 року (включно), не підлягає застосуванню. Крім цього, нагадуємо, що в 2018 році Наказом Міністерства фінансів України від 01 лютого 2018 року N77 «Про затвердження узагальнюючих податкових консультацій з деяких питань оподаткування податком на прибуток підприємств та податком на доходи фізичних осіб» затверджено ряд узагальнюючих податкових консультацій для банківських установ. В статтях 52 та 53 ПКУ встановлено строки та порядок надання індивідуальних податкових консультацій, встановлено вимоги як до форми запиту на отримання консультацій, так і форму надання консультації, запроваджено Єдиний реєстр консультацій. Податкова консультація – допомога контролюючого органу конкретному платнику податків стосовно практичного використання конкретної норми закону або нормативно-правового акта з питань адміністрування податків чи зборів, контроль за справлянням яких покладено на такий контролюючий орган. Податкові консультації згідно з п.п. 14.1.172 п. 14.1 ст. 14 ПКУ бувають двох видів: індивідуальні та узагальнюючі. Індивідуальна податкова консультація – роз’яснення контролюючого органу, надане платнику податків щодо практичного використання окремих норм податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган, та зареєстроване в єдиному реєстрі індивідуальних податкових консультацій. Узагальнююча податкова консультація – оприлюднення позиції центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, щодо практичного використання окремих норм податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, що склалася за результатами узагальнення індивідуальних податкових консультацій, наданих контролюючими органами платникам податків, та/або у разі виявлення обставин, що свідчать про неоднозначність окремих норм такого законодавства; Індивідуальну податкову консультацію платник податку може отримати лише на підставі звернення платника податків до контролюючого органу. Відповідно до пп. 52.1 та 52.2 ст. 52 ПКУ, за зверненням платників податків контролюючі органи надають їм безоплатно індивідуальні податкові консультації з питань практичного застосування окремих норм податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, протягом 25 календарних днів, що настають за днем отримання такого звернення даним контролюючим органом. Перелік всіх реквізитів звернення для отримання індивідуальної податкової консультації наведено в п. 52.1 ст. 52 ПКУ. Індивідуальна податкова консультація надається як в усній, так і в письмовій формі. В усній формі – контролюючими органами та державними податковими інспекціями; у письмовій формі – контролюючими органами в Автономній Республіці Крим, містах Києві та Севастополі, областях, міжрегіональними територіальними органами, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику. Строк надання консультації може бути продовжений не більш, ніж на 10 календарних днів з обов’язковим повідомленням про це платника податків. Консультація, надана в письмовій формі, обов'язково повинна містити: 1. назву – податкова консультація; 2. реєстраційний номер в єдиній базі індивідуальних податкових консультацій; 3. опис питань, що порушуються платником податків, з урахуванням фактичних обставин, зазначених у зверненні платника податків; 4. обґрунтування застосування норм законодавства та висновок з питань практичного використання таких норм законодавства. Індивідуальна податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію. Відповідно до п. 53.1 ст. 53 ПКУ не може бути притягнуто до відповідальності, включаючи фінансову (штрафні санкції та/або пеня), платника податків (податкового агента та/або його посадову особу), який діяв відповідно до індивідуальної податкової консультації, наданої йому у письмовій формі, а також узагальнюючої податкової консультації, за діяння, що містить ознаки податкового правопорушення, зокрема на підставі того, що у подальшому така податкова консультація була змінена або скасована. Зазначені положення застосовуються до індивідуальної податкової консультації, за умови що вона зареєстрована в єдиній базі індивідуальних податкових консультацій. Також відповідно до п. 53.2 ст. 53 ПКУ платник податків може оскаржити до суду наказ про затвердження узагальнюючої податкової консультації або надану йому індивідуальну податкову консультацію як правовий акт індивідуальної дії, викладені в письмовій формі, які, на думку такого платника податків, суперечать нормам або змісту відповідного податку чи збору. Скасування судом наказу про затвердження узагальнюючої податкової консультації або індивідуальної податкової консультації є підставою для надання нової податкової консультації з урахуванням висновків суду. Слід нагадати, що податкова консультація, надана контролюючим органом у письмовій або електронній формі до 31 березня 2017 року (включно), звільняє платника податків від відповідальності (включаючи фінансову (штрафні санкції та/або пеню), за діяння, що містять ознаки податкового правопорушення, вчинені до 31 грудня 2017 року (включно).
ДПІ у Чечелівському районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує: Чи має право фізична особа-підприємець – платник єдиного податку другої групи надавати приміщення в оренду фізичним особам, які здійснюють незалежну професійну діяльність?

Згідно з п.п. 2 п. 291.4 ст. 291 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) до платників єдиного податку, які відносяться до другої групи, належать фізичні особи – підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв: не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб; обсяг доходу не перевищує 1500000 гривень.
Поняття «населення» у розумінні пп. 2 п. 291.4 ст. 291 ПКУ не є специфічним, а використовується у загальному значенні. Населення – це сукупність людей, які перебувають у межах даної держави і підлягають її юрисдикції. До складу населення входять громадяни даної держави, іноземні громадяни, які живуть у цій державі тривалий час, особи без громадянства та особи з подвійним і більше громадянством (Український юридичний термінологічний словник, термінологічний словник «Ліга-Закон»).
Крім того, п. 291.7 ст. 291 ПКУ визначено перелік видів побутових послуг населенню, які надаються платниками єдиного податку першої та другої груп.
Самозайнята особа – платник податку, який є фізичною особою-підприємцем або провадить незалежну професійну діяльність за умови, що така особа не є працівником у межах такої підприємницької чи незалежної професійної діяльності (пп. 14.1.226 п 14.1 ст. 14 ПКУ).
Незалежна професійна діяльність – участь фізичної особи у науковій, літературній, артистичній, художній, освітній або викладацькій діяльності, діяльність лікарів, приватних нотаріусів, приватних виконавців, адвокатів, арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів), аудиторів, бухгалтерів, оцінщиків, інженерів чи архітекторів, особи, зайнятої релігійною (місіонерською) діяльністю, іншою подібною діяльністю за умови, що така особа не є працівником або фізичною особою-підприємцем та використовує працю не більш як чотирьох фізичних осіб.
Відповідно до п. 291.3 ст. 291 ПКУ спрощена система оподаткування, обліку та звітності застосовується виключно юридичними або фізичними особами-підприємцями. Застосування спрощеної системи оподаткування фізичними особами, які здійснюють незалежну професійну діяльність, ПКУ не передбачено.
Таким чином, оскільки фізична особа, яка здійснює незалежну професійну діяльність, не є платником єдиного податку та/або населенням у розумінні пп. 2 п. 291.4 ст. 291 ПКУ, фізична особа-підприємець-платник єдиного податку другої групи не має права надавати в оренду приміщення фізичній особі, яка здійснює незалежну професійну діяльність.
ДПІ у Чечелівському районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує: «Пульс» – на захисті інтересів платників

Кожен громадянин мае право звернутись до Сервісу Державної фіскальної служби України (далі – ДФС) «Пульс», що приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо неправомірних дій та бездіяльності, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДФС та її територіальних органів (далі – Інформація).
Заявники можуть надати Інформацію за телефоном 0800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та на електронну пошту [email protected].
Інформація приймається цілодобово.
При наданні Інформації бажано назвати своє прізвище, ім’я, по батькові (найменування підприємства, установи, організації, суб’єкта господарювання), контактний телефон, місце проживання/реєстрації, а також прізвище, ім’я, по батькові та посаду працівника органу ДФС, з яким пов’язана подія, дата, місце і суть події, конкретні обставини, зауваження, прохання чи вимоги. Якщо Заявник не бажає називати своє прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання/реєстрації, Інформація реєструється як анонімна.
Про результати розгляду Інформації Заявники повідомляються невідкладно або протягом 3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання може бути подовжено.
Не повідомляються Заявникам результати розгляду анонімної Інформації та повідомлень про наявність на офіційному веб-порталі/субсайтах ДФС недостовірної/застарілої інформації; методологічних чи технічних проблем в роботі електронних сервісів чи систем; відомості що надходить до ІДД ДФС електронною поштою щодо мінімізації сплати податків, зборів, митних платежів, єдиного соціального внеску.
ДПІ у Чечелівському районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує: Подання звітності через "Електронний кабінет платника податків"
ЯКІ ВИДИ ПОДАТКОВОЇ ЗВІТНОСТІ МОЖНА ПОДАВАТИ В ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ
ЗАГАЛЬНОДЕРЖАВНІ ПОДАТКИ
• Податок на прибуток підприємств
• Податок на доходи фізичних осіб
• Податок на додану вартість
• Акцизний податок
• Екологічний податок
• Рентна плата за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами, транзитне транспортування трубопроводами природного газу та аміаку територією України
• Рентна плата за нафту, природний газ і газовий конденсат, що видобуваються в Україні
• Плата за користування надрами
• Плата за землю (з юридичних осіб)
• Плата за землю (фізичні особи)
• Фіксований сільськогосподарський податок
МІСЦЕВІ ПОДАТКИ
• Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки
• Єдиний податок
• Єдиний податок для суб'єктів підприємницької діяльності - фізичних осіб
ЗАГАЛЬНОДЕРЖАВНІ ЗБОРИ
• Збір за першу реєстрацію транспортного засобу
• Збір за користування радіочастотним ресурсом України
• Збір за спеціальне використання води
• Збір за спеціальне використання лісових ресурсів
• Збір на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства
• Збір у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на електричну та теплову енергію, крім електроенергії, виробленої кваліфікованими когенераційними установками
• Збір у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності
МІСЦЕВІ ЗБОРИ
• Збір за місця для паркування транспортних засобів
• Туристичний збір
КРОК ПЕРШИЙ
Необхідно мати комп'ютер з операційною системою Windows: версії від Windows XP SP 3 до Windows 8 та доступ до мережі Інтернет. Бажано мати встановлений Microsoft.NET версії 4.0 або вище (у разі відсутності Вам його запропонують встановити автоматично).
КРОК ДРУГИЙ
Зайти на інформаційний ресурс www.acskidd.gov.ua Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі - АЦСК ІДД ДФС) та ознайомитись з розділом "Реєстрація користувачів". Підготувати за поданим зразком пакет документів та взяти необхідну кількість електронних носіїв (флеш-накопичувачів або диски CD-R), з якими особисто з'явитися до АЦСК ІДД ДФС з метою отримання послуг електронного цифрового підпису. Надають їх безкоштовно.
КРОК ТРЕТІЙ
Після отримання послуг електронного цифрового підпису здійснити вхід до "Електронного кабінету платника податків", задавши в адресне поле обраного браузера (можна використовувати web-браузери Internet Explorer, MozillaFirefox, Opera і GoogleChrome) URL-адресу http://kpp.minrd.gov.ua,або по гіперпосиланню "Електронний кабінет платника податків" на офіційному веб-порталіhttp://minrd.gov.ua.Після цього на екрані з'явиться головна сторінка сервісу.
КРОК ЧЕТВЕРТИЙ
Для подальшої роботи в "Електронному кабінеті платника податків" користувачу необхідно ознайомитись з Інструкцією по роботі з системою, натиснувши відповідне гіперпосилання на головній сторінці сервісу. Після цього потрібно натиснути на вкладку "Вхід у кабінет платника".
КРОК П'ЯТИЙ
Після запуску "Електронного кабінету платника податків" з'явиться діалогове вікно для введення особистого електронного ключа та пароля користувача. При першому вході в Електронний кабінет платника податків необхідно здійснити імпорт всіх сертифікатів платника податків (наприклад, для юридичної особи - директора, бухгалтера, печатки), натиснувши кнопку "Імпорт сертифікатів" на діалоговому вікні та вибравши сертифікати із папки, в яку вони скопійовані (у разі підключення Інтернету користувача через проксі-сервер, задати адресу проксі-сервера, натиснувши кнопку "Налаштування проксі" на діалоговому вікні).
Після успішного імпорту сертифікатів та налаштування проксі-сервера в діалоговому вікні в поле "Приватний ключ" ввести особистий електронний ключ та пароль в поле "Пароль".
КРОК ШОСТИЙ
Щоб розпочати подачу податкової звітності в електронній формі, слід укласти з територіальним органом ДФС Заяву про приєднання до договору, яка передбачена новим Порядком обміну електронними документами з контролюючими органами, затверджений наказом Мінфіну від 06.06.2017 №557.
Для формування та подання платниками податкової звітності в електронному вигляді в "Електронному кабінеті платника податків" необхідно в лівому верхньому куті головної сторінки натиснути режим "Звітність".
В режимі перегляду звітів подані документи відображаються зеленим кольором, створені і не відправлені до ДПІ, тобто чернетки, - чорним. Створені і не відправлені звіти доступні для редагування. Для перегляду поданої звітності необхідно курсором виділити окрему форму звіту та натиснути кнопку "Відкрити". Для перегляду квитанції про прийняття документа потрібно натиснути кнопку "Перегляд квитанції".
Для створення нового звіту потрібно натиснути вкладку "Створити", обрати необхідний звітний період і шаблон документа з його додатками (будь-який додаток можна додати або видалити під час редагування документа) та натиснути "Створити". Після цього відкриваються обрані форми звітності для введення даних. В першу чергу заповнюються додатки документа. Поля декларації, значення яких мають переноситися з додатків, заповняться автоматично, після заповнення відповідних показників додатків.
Для виявлення можливих помилок у повністю заповненій декларації потрібно у верхньому меню натиснути кнопку "Перевірити". Якщо у податковій звітності виявлено помилки, з'явиться пункт меню "Документ містить помилки!!!" зі стрілкою вниз. При натисканні на зазначену стрілку з'являється інформація про виявлені помилки, які потрібно виправити.

КРОК СЬОМИЙ
Документ, що не містить помилок, можна надіслати до ДПІ.
У верхньому меню в полі "ДПІ" необхідно обрати потрібний орган ДПІ, натиснути на кнопку "Надіслати до ДПІ" та ввести в діалогове вікно особистий ключ та пароль однієї з посадових осіб платника податків та печатки (за наявності). Після підписання документа на екрані з'явиться повідомлення про отримання документа, а в режимі перегляду звітів - поданий звіт з квитанцією N 2.
Якщо звітний документ формується в бухгалтерській програмі, для направлення його до ДПІ засобами "Електронного кабінету платника податків" потрібно в режимі "Звітність" натиснути вкладку "Імпорт". Після цього з'явиться діалогове вікно, в якому потрібно задати шлях до файлу звіту у форматі XML. Якщо потрібно імпортувати пакет документа або частину пакета, потрібно обрати головний документ (декларацію, звіт) та здійснити імпорт, натиснувши кнопку "Ok". Зімпортований документ (пакет документа) відкривається на екрані. Його можна перевірити на наявність помилок, натиснувши кнопку "Перевірити".
У разі відсутності помилок у документі, його можна надіслати до обраної в полі "ДПІ" інспекції, натиснувши на кнопку "Надіслати до ДПІ" та ввівши до діалогового вікна особистий ключ та пароль однієї з посадових осіб платника податків та печатки (за наявності).
КРОК ВОСЬМИЙ
На підтвердження прийому поданої звітності платнику надсилають ДРУГУ квитанцію. Її надсилають у текстовому форматі: тут зазначають реквізити прийнятого податкового документа в електронній формі, дату та час прийому документа, реєстраційний номер, податковий період та дані відправника квитанції. На другу квитанцію накладають електронний цифровий підпис ДФС. Його шифрують і надсилають платнику (другий його екземпляр зберігають у ДФС).
В Електронному кабінеті платника податків впроваджено наступні сервіси:
"ЗВІТНІСТЬ" - надає користувачу можливість:
• створення пакета податкової звітності (декларації з додатками) або імпорту з бухгалтерських програм;
• перевірки створеної або зімпортованої звітності на наявність арифметичних помилок;
• вибору ДПІ, до якої має бути подана звітність;
• подання звітності в режимі реального часу з отриманням квитанції про її прийняття/неприйняття;
• перегляду поданої звітності (незалежно від способу її подання) тощо.
"Розрахунки з бюджетом" - забезпечує користувачу можливість доступу до інформації про стан розрахунків з бюджетом по податках, зборах (обов'язкових платежах).
"Податковий календар" - нагадує користувачу про терміни подання звітності та сплати податків, зборів, обов'язкових платежів.
"Облікові дані платника" - інформує користувача щодо його облікових даних (за даними ДФС).
"Звірення розрахунків з бюджетом" - надає користувачу можливість звірення своїх розрахунків з бюджетом безпосередньо зі свого робочого місця, не витрачаючи час на відвідування органів ДФС.
"Книга обліку доходів і витрат" - забезпечує для фізичних осіб - підприємців (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування) і фізичних осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, можливість ведення Книг обліку доходів і витрат в електронному вигляді.
Якщо платник виявив помилку у відправленому звіті, він може надіслати засобами "Електронного кабінету платника податків" уточнюючий звіт.
Електронним сервісом "Електронний кабінет платника податків" можуть скористатися платники податків юридичні особи та самозайняті особи - фізичні особи - підприємці та особи, які провадять незалежну професійну діяльність.
Загальна інформація
Меню Введення звітності надає користувачу електронного кабінету можливість створювати, редагувати, підписувати та надсилати податкову, пенсійну та статистичну звітність до ДФС, Пенсійного фонду України та органів статистики.

Вікно Введення звітності
Також верхня панель навігації вікна Введення звітності дозволяє створити та вилучити звіти.
Важливо
Платники, що не мали до 01.01.2018 року укладених з органами ДФС договорів про визнанняелектронноїзвітності, та платники, у якихпісля 01.01.2018 закінчивсятермінчинностісертифікату ключа керівника, у зв’язку з чим автоматично припинивдіятиукладенийранішедоговір про визнанняелектронноїзвітності, для поданнязвітності в електронномувиглядічи з допомогоюелектронногокабінетучи будь-якогоіншогопрограмногозабезпечення, повинніпідписати та надіслатизаяву про приєднання до договору про визнанняелектроннихдокументів (форма J1392001 для юридичнихосіб, та форма F1392001 для фізичнихосіб, в розділіВведеннязвітностігрупазвітів «J(F)13 Заяви»).
Без наявності чинного договору про визнання електронної звітності або прийнятої після 01.01.2018 заяви про приєднання до договору про визнання електронних документів користувачі електронного кабінету можуть створити та подати обмежений перелік звітності:
• Всі звіти з групи J(F)30 «Єдиний внесок на загальнообов’язкове соціальне страхування»
• Заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів (форма J1392001 для юридичних осіб, та форма F1392001 для фізичних осіб з групи звітів «J(F)13 Заяви»)
• Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису (форма S1391101 з групи «S13 Фінансова звітність, запити»)
• Податкова декларація про майновий стан і доходи громадян (форма F0100210 з групи «F01 Прибуток»)
Важливо
На відміну від подання звітів з розділів J(F)01 - J(F)13, що потребує наявності чинного договору або прийнятої заяви про приєднання до договору про визнання електронних документів, передумовою подання фінансової звітності з розділу S01 є Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису (форма S1391101 з групи «S13 Фінансова звітність, запити»), яке необхідно створити і надіслати. Створене і підписане в електронномукабінетіПовідомлення про наданняінформаціїщодоелектронного цифрового підпису за формою S1391101 буде автоматично передане в органи статистики, результатиобробки та приймання такого повідомленнябудутьдоступні в електронномукабінетісередквитанцій до відповідної заяви.


ДПІ у Чечелівському районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує: УВАГА!!! З 02.07.2018р. Нові бюджетні рахунки


Рахунки місцевих бюджетів для платників, зареєстрованих в ДПІ у Чечелівському районі м.Дніпра.
Одержувач: УДКСУ у Чечелівському районі м.Дніпра, код ЄДРПОУ 37989253.
Банк одержувача :_МФО 899998, Казначейство України.

1)Рахунок 33211860004008 Код б/к -11020200- Найменування податку/збору -Податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності (АРК, області, міст Києва та Севастополя).
2)Рахунок 33210861004008 Код б/к -11020201- Найменування податку/збору -Податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності (району або міста республіканського (в АРК) та обласного значення).
3)Рахунок 33210872004008 Код б/к -14040001- Найменування податку/збору -Акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів.
4)Рахунок 33215877004008 Код б/к -18010101- Найменування податку/збору -Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об’єктів житлової нерухомості.
5)Рахунок 33214878004008 Код б/к -18010201- Найменування податку/збору -Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об’єктів житлової нерухомості.
6)Рахунок 33219873004008 Код б/к -18010301- Найменування податку/збору -Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об'єктів нежитлової нерухомості.
7)Рахунок 33218874004008 Код б/к -18010401- Найменування податку/збору -Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об'єктів нежитлової нерухомості.
8)Рахунок 33215811004008 Код б/к -18010500- Найменування податку/збору -Земельний податок з юридичних осіб.
9)Рахунок 33214812004008 Код б/к -18010600- Найменування податку/збору -Орендна плата з юридичних осіб.
10)Рахунок 33213813004008 Код б/к -18010700- Найменування податку/збору -Земельний податок з фізичних осіб.
11)Рахунок 33211815004008 Код б/к -18010900- Найменування податку/збору -Орендна плата з фізичних осіб.
12)Рахунок 33213868004008 Код б/к -18011001- Найменування податку/збору -Транспортний податок з фізичних осіб.
13)Рахунок 33212869004008 Код б/к -18011101- Найменування податку/збору -Транспортний податок з юридичних осіб.
14)Рахунок 33215888004008 Код б/к -18020100- Найменування податку/збору -Збір за місця для паркування транспортних засобів, сплачений юридичними особами.
15)Рахунок 33214889004008 Код б/к -18020200- Найменування податку/збору -Збір за місця для паркування транспортних засобів, сплачений фізичними особами.
16)Рахунок 33214890004008 Код б/к -18030100- Найменування податку/збору -Туристичний збір, сплачений юридичними особами.
17)Рахунок 33213891004008 Код б/к -18030200- Найменування податку/збору -Туристичний збір, сплачений фізичними особами.
18)Рахунок 33216865004008 Код б/к -18050301- Найменування податку/збору -Єдиний податок з юридичних осіб .
19)Рахунок 33215866004008 Код б/к -18050401- Найменування податку/збору -Єдиний податок з фізичних осіб .
20)Рахунок 33213857004008 Код б/к -21010301- Найменування податку/збору -Частина чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об'єднань, що вилучається до відповідного місцевого бюджету (комунальної власності району або міста республіканського (в АРК) та обласного значення).
21)Рахунок 31413541004008 Код б/к -21080900- Найменування податку/збору -Штрафні санкції за порушення законодавства про патентування, за порушення норм регулювання обігу готівки та про застосування реєстраторів розрахункових операці


Останній раз редагувалося: 21.06.2018 17:50


Усі записи автора | Предыдущая | Следующая

Мій gorod.dp.ua:
copyright © gorod.dp.ua
Усі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті