Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Пт, 17 травня 2024
11:51

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Борис Філатов дав старт роботі єдиної гарячої лінії для звернень громадян

|«« «« »» »»|

25 травня в Дніпропетровську запрацювала єдина гаряча телефонна лінія для звернень мешканців міста – 0800-501-174.

Міський голова Борис Філатов перерізав символічну стрічку в одному з кабінетів міської ради, де розташований call-центр, та особисто відповів на один із дзвінків. Мешканка Дніпропетровська Наталія Олександрівна звернулася з проханням відновити зовнішнє освітлення у провулку Університетському, де розташований її будинок, та роботу її стаціонарного телефону. Очільник міста запевнив, що ці питанні будуть вирішені в найкоротші терміни.

«Запуск гарячої телефонної лінії міської ради був однією з основних обіцянок моєї передвиборної кампанії. Під час зустрічей мешканці міста висловлювали побажання, щоб у Дніпропетровську працювала єдина телефонна лінія, на яку можна було б звернутися з різними проблемами, оскільки люди часто не знають, куди дзвонити, до кого звертатися. Тепер для комфорту громадян міська рада створила єдину телефонну лінію. Це перший етап, незабаром запровадимо єдину аварійну службу міста», – зазначив Борис Філатов.

За словами начальника управління інформатизації міськради Ірини Корецької, гаряча телефонна лінія працюватиме цілодобово.

«Зателефонувавши на гарячу лінію, можна отримати будь-яку консультацію, залишити звернення, вирішити те чи інше питання, яке належить до компетенції міської ради та міських служб. Усі отримані запити в електронній формі спрямовуються керівникам профільних департаментів, управлінь міськради, а також міським службам для виконання», – сказала вона. Пані Корецька також додала, що, відповідаючи на дзвінок, оператор з'ясовує в заявника, в якій формі йому зручно отримати відповідь.

Якість вирішення проблем мешканців, які звернулися на єдину гарячу лінію, контролюватиметься: її оператори обов'язково з'ясують, чи задоволені заявники результатами. Наразі у call-центрі працюють 10 операторів, ще троє проходять навчання.

Оператор call-центру Володимир розповів, що в перший день роботи гарячої телефонної лінії встиг прийняти вже не один десяток дзвінків від містян.

«Люди переважно звертаються з житлово-комунальними проблемами. Готуючись до роботи оператора call-центру, я пройшов відповідне навчання, довелось вивчити багато законодавчих і регламентних документів, зокрема Закон України «Про звернення громадян» тощо», – сказав працівник.

Gorod.dp.ua на Facebook.

Читайте також:


Владимир  (02.11.22 21:24): Мы семья беженцев из Харькова. Нас выселяют из сьемной квартиры владельцы жилья, при том, что мы заплатили им 16500 грн.(5500 сумма аренды в месяц) апрожили всего месяц. При этом речи о возврате суммы за непрожитое время и речи нет. Квартиру содержим в порядке, проблем с соседями нет. Відповісти | З цитатою
Леонид  (30.07.22 13:27): Ув. Борис Альбертович, можно ли в перерывах решения проблем на уровне Конгресса США: 1. Почистить / оборудовать / построить туалеты на набережной и Комсомольском острове. Те, что вроде есть, закрыты или засраны доверху. 2. В сквере на Короленко (и других) поставить простые деревянные лавочки. У тех супердорогих гранитных / железных гробов, выдаваемых за лавочки, есть неприятная особенность: там за минуту зимой можно полностью отморозить яйца, а летом - сварить. Спасибо. Відповісти | З цитатою
Елена  (27.02.22 12:02): Почему , когда в городе ВП, работают стройки Ермолаева?? Оставлены заявки в полицию и на линию Горсовета- без реакции вообще!! Что, кому война, а кому мать родна? Тогда снимайте ВП- пусть все начинают работать!!! А дозвониться на вашу "горячую линию" невозможно. Відповісти | З цитатою
Владимир  (12.01.22 07:47): Борис Филатов! Обращаюсь к Вам как к порядочному мэру нашего города. Мы проживаем по улице Сагайдачного которая находится на левом берегу. У нас мало того что к домам пройти невозможно когда дождь пройдет или снег, так ещё и через день вызываем комунальщиков для прочистки канализационного стока. Первый этаж постоянно топит. Приедут почистят и на этом всё. А устранять поломки никто не хочет. Просим Вашего содействия в решении данного вопроса! Дома конечно старые, но люди живут. Потому что не каждый может себе позволить купить новое жилье. С ув. Владимир! Відповісти | З цитатою
Ольга Багацькая  (16.06.21 11:14): Здравствуйте!У меня ребёнок инвалид-детства группы А.За 5 лет ,первый раз обратилась,чтобы выдали ребёнку коляску.Оформила в феврале этого года и сразу отправили запрос.До сих пор ждём.Помогите пожалуйста!Ребенок без свежего воздуха.АНД район. Відповісти | З цитатою
Запорожец Анна Степановна  (03.09.20 14:04): МЫ. Жители 11 этажа Тополь 1 пер. Джинчарадзе дом. 1 2-ой подъезд просим вас помочь. У нас отремонтировали грузовой лифт. Была приемка лифта в эксплуатацию. Но кнопка вызова лифта на 11 том этаже не работает. Звонили в ремонт лифтов а там ничего не обещают. Просим вас помочь подключить кнопку вызова лифта. Відповісти | З цитатою
Валентина  (23.06.20 15:12): На Ул.Д.Донцова почему-то отремонтировали только одну сторону, а про вторую забыли, хотя перерыли недавно везде. Оставили грязищу. В новостях было сказано, что делают улицу Д.Донцова, но почему-то про вторую нечётную сторону улицы совсем забыли. Огромная Просьба отремонтировать всю улицу и тротуары - невозможно ходить и передвигаться с коляской! Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Ирина  (23.06.20 15:02): На улице Д. Донцова идёт ремонт пешеходной дороги , но почему -то только одной стороны ??? Хотя на другой стороне черт ногу сломает и она не будет делаться ! В чем дело !? Відповісти | З цитатою
Юрий  (29.05.20 17:57): Когда выпустят частные маршрутки,устал сидеть дома,сижу уже два с половиной месяца? Відповісти | З цитатою
Сергей  (30.03.20 10:53): Уважаемый Борис Альбертович!!! Сердечно просим ВАС помочь жителям ж/м им. Б. Кротова в решении вопроса доставки трамваем на 12 квартал в услуги инфраструктуры, которая на ж/м отсутствует, а именно: аптека, магазин типа АТБ, банкомат. 28.03.20 жителю ж/м, инвалиду 2 группы опорно-двигательного аппарата отказали в проезде на 12 квартал в маске и перчатках, но без пропуска и предложили пройтись пешком. Обращались в департамент транспорта, который посылает на горсовет, а горсовет посылает в департамент транспорта. Как быть? Відповісти | З цитатою
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10  »  »|
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
70
аварійних дитячих та тренажерних майданчиків планують відремонтувати у 2024 р.

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті