Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Нд, 19 травня 2024
05:16

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Проект рішення щодо граничного тарифу на проїзд у маршрутках розглядатимуть з урахуванням підсумків громадських слухань

|«« «« »» »»|

7 травня у Дніпрі відбулося продовження громадських слухань щодо встановлення граничних тарифів на послуги з перевезення пасажирів і багажу в міських автобусах.

Перше засідання пройшло 4 квітня. Тоді вирішили створити ініціативну робочу групу для перевірки достовірності розрахунків, що їх надали перевізники для перегляду тарифів.

За цей час члени робочої групи здійснили такі перевірки на чотирьох автотранспортних підприємствах, обраних за допомогою генератора випадкових чисел.

За словами заступника директора департаменту-начальника управління транспорту департаменту транспорту та транспортної інфраструктури міської ради Олександра Лещенка, під час перевірок були виявлені деякі порушення у розрахунках. Перевізники виправили неточності та подали до департаменту оновлені дані.

«Саме зараз спільно із громадськістю, перевізниками, профспілками й обговорюємо подані розрахункові дані. Якщо на минулому засіданні перевізники пропонували максимальний тариф 18,70 грн, а середній – 13 грн, то після корегування максимальний становить 16 грн, а середній знизився до 10 грн. Це так звані планові розрахунки автопідприємств, а в проекті рішення виконкому йдеться про встановлення граничного тарифу у 8 грн, на дальніх маршрутах (близько 30 км) – 11 та 12 грн», – сказав Олександр Лещенко.
Зі свого боку Лариса Новікова, директора АТП 11231, зазначила: підвищення тарифу до 8 грн лише частково покриє собівартість перевезення, але підприємство погоджується з ухваленням такого рішення.
«Складаються такі умови, що зараз просто виживаємо. Працювати на тарифі у 7 грн, який діє нині, просто економічно неможливо», – сказала директорка автотранспортного підприємства.
За підсумками слухань підготують відповідний протокол для подальшого врахування у роботі над проектом рішення виконкому міської ради щодо встановлення граничного тарифу на послуги з перевезення пасажирів і багажу в міських автобусах.

Нагадаємо, згаданий документ є регуляторним актом, який має пройти обговорення з громадськістю.

Gorod.dp.ua на Facebook.


Вася  (20.05.19 12:50): Так вот чего вчера 73 маршрутка выйопывалась, не брала пассажиров на вокзале. Відповісти | З цитатою
.  (18.05.19 19:09): Пора уже прокуратуре и налоговой заняться этими злыднями! И да - требую бесконтактную оплату проезда! Відповісти | З цитатою
КінгКонг  (16.05.19 16:34): Перевізників на мило! Хай смокчуть чупа-чупс за такі ціни. Відповісти | З цитатою
Таня  (16.05.19 16:13): 5 грн трамвай-троллейбус, 10 грн маршрутка. Самый лучший вариант. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
Пешеход  (16.05.19 16:04): «Складываются такие условия, что сейчас просто выживаем. Работать на тарифе в 7 грн, который действует сейчас, просто экономически невозможно», - сказала директор автотранспортного предприятия.

Шановний директор автотранспортного підприємства!
Якщо в вас немає можливості працювати при тарифі 7гр. то зачиняйтеся і йдіть нах. Вас ніхто не тримає.
Відповісти | З цитатою
111  (16.05.19 11:48): вон в полтаве побастовали 3 дня, налик закончился и согласились по 5(!) гривен возить. с теми же запчастями и таким же бензином. так что и нашим 4 гривны сойдет, пора снижать цену на скотовозки Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
достатньо пильніше подивитися  (16.05.19 08:02): на тих членів коміссії і все стає зрозумілим):
ТАРІФ це система правил для створення ЦІНИ.
Як же може існувати"гранічний таріф" І шо ж воно таке "гранічниі прaвіла"???
Ви б хоча б іноді в словничок зазирали а то ж таку дурню мелете, що аж огидно.
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
козак  (15.05.19 12:04): Если б бы не выгодно возить давно б бросили а так возят,гнать всех перевозчиков в шею ,у кого есть совесть останется Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
goren_yan  (15.05.19 08:33): Пока нет полной прозрачности в расчетах пассажиропотока, любое подорожание следует считать просто желанием перевозчиков и их крышующих положить больше в карман, и действовать соответствующе — по возможности отказываться от маршруток везде, где это возможно.
Даешь полный контроль пассажиропотока билетами и безналичной оплатой!
Відповісти | З цитатою
та й  (13.05.19 08:59): транспорт у містах України має бути у комунальній власності, чи це стосується трамваїв і тролейбусів, чи то маршруток і метро...Тоді такої вакханалії не буде, і люди можуть спитати з свого мiського голови за необгрунтоване підвищення тарифів на проїзд в комунальному транспорті, во! Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
1 2 3 4 5 6
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
70
аварійних дитячих та тренажерних майданчиків планують відремонтувати у 2024 р.

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті