Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Пт, 07 червня 2024
02:21

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Борис Філатов: прозорість будівництва метро у Дніпрі - поза всяким сумнівом

Борис Філатов: прозорість будівництва метро у Дніпрі - поза всяким сумнівом

Міський голова Дніпра Борис Філатов заявив, що спроби деяких зацікавлених осіб третирувати турецьку компанію «Limak», яка займається у місті будівництвом метрополітену, можуть викликати міжнародний скандал і зашкодити іміджу України.

Про це він повідомив в ефірі програми «Грані» на «34 телеканалі».

«Я їжджу, намагаюся налагоджувати міжнародні зв'язки, в місто приїжджають серйозні люди. Ось нещодавно, наприклад, приїжджав турецький посол. А в цей час різні зацікавлені, я не знаю у чому, правоохоронні органи, починають зневажати компанію «Limak». Турецьку компанію, що має міжнародний авторитет, яка побудувала у Стамбулі один з найбільших у світі аеропортів, яка звела торговий порт в Ізмірі та залізничний вокзал в Анкарі. Усе це закінчиться міжнародним скандалом. Чи буде це вигідно Дніпру і Україні – велике питання. Подібного роду практика у світовій історії не прийнятна. Коли до Дніпра приїжджають великі турецькі компанії «Limak», «Onur» – компанії з багатомільярдним обігом, з проєктами по всьому світу, – а до них намагаються швендяти місцеві ділки від правоохоронних органів, люди цього не розуміють. Прозорість будівництва метро у Дніпрі виведена на найвищий міжнародний стандарт: тут і Європейський банк реконструкції і розвитку, і найбільша турецька компанія, польський інженер. Грубо кажучи, міська влада виступає просто як пасивний замовник. Якщо хтось хоче покопатися там своїми «брудними руками», вони, напевно, заподіють країні, в іміджевому плані, непоправну шкоду», – зазначив Борис Філатов.

Gorod.dp.ua на Facebook.


ЕжЪ  (29.09.19 02:24): Раз это повредит украинскому имиджу, то почему метро ещё не достроили?
Если что, участок "Вокзальная - Музейная" по данным КП "Днепровский Метрополитен" готов только на 11,6%. Т.е., если за пару лет Лимак построил всего 12%, то через 20 лет компания достроит участок. Крута.
(с)
Відповісти | З цитатою
Горожанин 1  (28.09.19 20:15): Прозрачность строительства метро в Днепре - вне всякого сомнения, как и новый мост, ну ну. Відповісти | З цитатою
сергей  (26.09.19 22:46): Метро нам Брежнев обещал,
Вот только умер, подкачал... Юмор!!! (1 мин 5 сек)
https://youtu.be/LXNQ7gcA61s
Відповісти | З цитатою
Зе  (26.09.19 20:07): Давай уже уходи.. Відповісти | З цитатою
Город  (26.09.19 18:34): Слава родному Днепропетровску! Відповісти | З цитатою
222  (26.09.19 18:00): Сколько метрополитенов по всему миру или хотя бы на родине, в Турции, построил LIMAK до того, как взялся за наш? Правильно, ни одного.
Поэтому основную часть работ делает киевский метрострой, а LIMAK исполняет функции генподрядчика.
https://en.interfax.com.ua/news/economic/416026.html
Есть только английская версия, украинскую или русскую версии этой статьи не удалось найти.

Мог ли киевский метрострой, который самостоятельно построил метро в Киеве, в т.ч. с привлечением крупных иностранных кредитов, обойтись без турецкого генподрядчика и польского технадзора? Вопрос риторический.
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Hemo  (26.09.19 15:42): Коли вже тебе, *** філатов, посадять? Відповісти | З цитатою
пс.. І шо ЦІКАВО!!!  (26.09.19 14:49): вже і діти знають що як КРАДУТЬ люди то це не "місто" чи"країна" вкрала... Так що про імідж - то пусте.=совкове Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
город на Днепре  (26.09.19 14:20): Всего один вопрос. Почему когда Limak предложила свои услуги и проходила по всем параметрам в качестве исполнителя, Филатов не сразу подписал с ними договор, только спустя несколько месяце (если не ошибаюсь около полугода оттягивал начало работ). Есть версия, что на первом этапе не договорились о размере отката. По крайней мере другого логичного объяснения, почему сразу не был подписан контракт с такой известной и уважаемой во всем мире компанией, нет. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Лекарь  (26.09.19 14:03): "Прозрачность" подразумевает опубликование "Календарного графика строительства", где видно начало и окончание работ, а также сроки значимых этапов.
Так где же он?
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
1 2
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  «Необхідний крок»: в Міненерго прокоментували підвищення тарифів на електроенергію (19)

•  «Не мали права»: у Дніпрі контролери електротранспорту оштрафували неповнолітню (13)

•  Відео моменту: у Дніпрі на Набережній Перемоги зіткнулись Renault та Kawasaki, водійка двоколісного в лікарні (10)

•  У Дніпрі триває суд над жертвою домашнього насильства (10)

•  Засмагають, займаються спортом та бавляться у воді: у Дніпрі на Монастирському острові панує літній настрій (9)

•  Нічна перлина: як виглядає Успенська площа у Дніпрі у вечірній час доби (8)

•  У Дніпрі викинули на смітник купу придатних до вживання сухпайків (7)

•  Лікарі розповіли, як мешканцям Дніпра убезпечити себе від сезонної алергії (6)

•  На Дніпропетровщині розпочали будівництво нового храму (6)

•  Відео моменту ДТП: у Дніпрі на Новому мосту водій BMW зніс скутериста (5)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
50
років палацу культури «Шинник»

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті