Робота IT-сервісів щодо подання звернень і петицій на сайті Дніпровської міської ради – взірець для всієї України. Наша перевага – простота у поданні запиту містянами та швидкість відповідей від влади.
Тож наші сервіси візьмуть участь у пілотному проєкті Національної системи держпослуг «Дія», –наголосила 26 лютого начальниця управління по роботі зі зверненнями громадян ДМР Тетяна Єфімова.
«Електронні звернення наразі є чудовою альтернативою, бо не треба чекати, поки письмовий лист надійде до міської ради. Подаються вони через сайт dniprorada.gov.ua. Форма заповнення дуже проста і з нею може впоратися навіть не дуже досвідчений користувач», – повідомила начальниця управління.
І справді: на сайті треба вказати електронну адресу, ПІБ, місто, район та вулицю, коротко викласти суть питання і чекати на розгляд. Як правило, це 45 днів. А от що стосується петиції – знадобиться електронний цифровий підпис. За 90 днів потрібно зібрати 3000 підписів.
«Найчастіше містяни у зверненнях просили відремонтувати будинки, були скарги на неякісне опалення, а також прохання роз’яснити вартість комунальних послуг. Цьогоріч уже 489 дніпрян подали електронні звернення, зареєстровано 21 петицію», – наголосила Тетяна Єфімова.
Gorod`ській дозор | |
Фоторепортажі та галереї | |
Відео | |
Інтерв`ю | |
Блоги | |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
Погода | |
Архів новин |