Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Сб, 11 травня 2024
15:07

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

У Дніпрі розкрили секрет водійки-Снігуроньки

У Дніпрі розкрили секрет водійки-Снігуроньки

Дивовижна жінка-свято працює на міському автобусному маршруті №60.

Пасажири її давно прозвали водієм-Снігуронькою, а її симпатичний автобус – Новорічним святом на колесах.

А все тому, що напередодні Нового року Наталя Силка перетворює салон свого автобуса, вбираючи його у святкові гірлянди, іграшки, ілюмінацію. А сама перетворюється на Снігуроньку, радуючи всіх пасажирів.

Про цю дивовижну водійку писав Міський сайт.

У Наталії виявилася дуже цікава та незвичайна доля, про що нарешті докладно розповіли у Департаменті транспорту та інфраструктури Дніпровської міськради:

«Водійка автобуса Наталя Силка завжди дарує пасажирам посмішку та святковий настрій. Підбадьорює їх, коли сідають в автобус сумними.

Водійка Наталя Силка працює на маршруті №60. Жінка закохана в свою роботу та в людей, яких щодня перевозить по місту.

17 років тому доля привела Наталю на автопідприємство – їй запропонували стати диспетчером. Жінка каже, спочатку ця робота була для неї випробуванням на витривалість:

«Водіїв не дуже розуміла. Кажу: «Поїхали». А він: «Не хочу!». І йде за кермо. Я не розуміла, що це в них жарти такі, не сприймала їх. Бувало, і плакала. А потім зрозуміла, що треба з водіями суворіше бути».

Нові труднощі чекали, коли Наталя вирішила спробувати себе в ролі водійки:

«Зараз всі спокійно ставляться, звикли до мене. А коли тільки починала, мені намагалися довести, що це суто чоловіча справа. Якби я до того не працювала диспетчером, можливо, не витримала б. Але вже мала досвід спілкування з водіями, тому стійко вистояла».

Водії, з якими раніше виникали непорозуміння, тепер товарищі Наталі. На автопідприємстві вона також зустріла теперішнього чоловіка. Тож і особистий, і професійний шляхи жінки тісно пов’язані із транспортом. Наталя каже, в рух та дорогу закохана з дитинства:

«Коли я була маленька, ми їздили з Криму в Дніпро, і я завжди на дорогу дивилася. Водій казав: «Дівчинка, лягай спати!». А я всю ніч дивлюся на дорогу. А ще дядько в мне працював водієм автобуса в 90-х роках, постійно каталася з ним на такій довгій гармошці. Це мені дуже подобалося».

Водійка отримує задоволення не лише від дороги, а й від спілкування. Жінку дуже тішить, коли виходить підбадьорити пасажира:

«Заходить людина. Питаю: «Чому ви такий сумний?». Він апельсинку дістає для мене, посміхається і каже: «Тепер я веселий?». А нещодавно їхала жінка, в неї в електричці відкрили сумку та вкрали ключі. Вона їде, плаче. На тупіку пасажирка одна залишилася в салоні. Я її заспокоювала. Жінка посміхнулася, подякувала».

Проте не завжди вдається уникнути негативу. Наталя зізнається, спілкування складається не з усіма пасажирами:

«Їхали жінка з чоловіком та почали розмовляти гучно. Я попросила їх пересісти назад, адже бесіди відволікають. І не чути, коли люди просять зупинити. Жінку моє зауваження роздратувало, і вона вдарила мене рукою по плечу. Пасажири в салоні мене захищали. Тепер вона у мій автобус не хоче сідати».

Такі ситуації стаються нечасто. Аби негатив траплявся ще рідше, Наталя намагається тішити пасажирів затишком у салоні автобуса. Її машина завжди прикрашена до свят:

«Багато хто каже: «В мене вдома не так гарно, як тут у вас». У людей святковий настрій з’являється. Прикрашаю на Новий рік гірляндами, сніжинками, ставлю ялинку. Все миготить, все гарно. До 14 лютого серця вішаю, на 8 березня – квітки, їх моя донька робить. Зараз прикрасила салон метеликами. Буває пасажири жартують: «Ми зупинку свою проїхали, бо ваших метеликів рахували!». Підіймаю настрій і собі, і людям».

Від спілкування з пасажирами жінка не втомлюється. Також не нудьгує, щодня їздячи одним шляхом. Наталі пощастило – її маршрут проходить набережною, тож жінка з задоволенням спостерігає за зміною сезонів та погоди. Коли ж виникає потреба, перепочити вдається навіть на робочому місці:

«На світлофорі за 30 секунд видихнула, відновилася та погнала далі. Чоловік мій дуже нервує, коли потрапляє в затор. Я кажу: «Під’їхав, став і відпочивай». Із цим все одно нічого не зробиш, швидше ніяк не доїдеш».

Наталя намагається знайти позитив у кожній ситуації, цього навчає й своїх пасажирів. Про них відгукується з теплом:

«Всі добрі, всі ввічливі, всі посміхаються. Я люблю пасажирів. Ми, водії, від них залежимо, як і вони від нас. Ми їх веземо, а вони нас годують. Коли у них все добре, тоді й у нас все гаразд».

Фото - Департамент транспорту та інфраструктури.








Gorod.dp.ua на Facebook.


Бомжик  (20.04.23 15:50): Дякую, Наталя ! Відповісти | З цитатою
пасажирка  (20.04.23 12:27): А це не вона раніше працювала на маршруті 106? Теж салон завжди красивий був, у метеликах, і дівчина всміхнена! Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
150
нових ліфтів планують встановити у Дніпрі у 2024 році.

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті