Рецептури відтворювали за матеріалами з архівів пивоваріння регіону, які досліджували разом з історичним музеєм Дніпра та істориком Юрієм Фанигіним.
Завод MOVA відтворив смак дніпровського пива трьох різних епох: катеринославської, радянської та сучасної. До його створення долучилися дніпровські пивовари, історики, дизайнери й художники.
До ідеї збагатити культурний код міста команда прийшла невипадково. На той час вона будувала справжню пивну екосистему – технічні потужності, ресторан та музей.
Рецептури відтворювали за матеріалами з архівів пивоваріння регіону, які досліджували разом з історичним музеєм Дніпра та істориком Юрієм Фанигіним.
Найскладнішим етапом став процес відтворення напою катеринославської та радянської епох. Створювали його за описом смаку, кольору, аромату з історичних джерел. Щоб розробити рецептуру радянських часів, команда вирушила на «Пиво-безалкогольний комбінат «Дніпро» надихнутись атмосферою старого заводу.
- Я розробляв рецептуру напою, який би нагадував той, що пили понад 100 років тому в Катеринославі. З радянським простіше, адже воно мало одну яскраву рису: додавання великої кількості необробленого ячменю та кукурудзи замість солоду, щоб здешевити продукт. А от сучасний рецепт робили з відбірної сировини та з дотриманням найменших нюансів технології. Вийшов багатий та чистий смак, – розповідає пивовар Богдан Точка.
Напої виготовили в одному стилі – світлий лагер, але з відмінностями в сировині та рецептурі. Процес тривав майже 2 місяці.
Коли все було готово, дніпрян запросили на безкоштовну сліпу дегустацію, щоб обрати новий смак та символ міста. Жоден з дегустаторів не знав, де який напій. Для команди було дуже важливо зберегти неупередженість і чесність.
Загалом в дегустації взяли участь понад 1500 дніпрян різного віку, статі та соціального статусу. Більшістю голосів смаком Дніпра обрали світлий лагер за сучасною рецептурою, яку розробили дніпровські пивовари.
Над дизайном пляшки та етикетки для пива «Дніпро» працювали розробники дизайн-коду міста – команда Dnipro design та головний художник Сергій Білий. Вони долучилися до проєкту з самого початку. В основу дизайну заклали елементи з фірмового стилю та айдентики Дніпра. Зобразили це у хвилях та синіх відтінках.
- У Дніпра з’явився ще один ідентифікатор, який характеризує місто. Додаткова привабливість, до створення якої долучилися городяни, представники самоврядування, креативники і, власне, пивовари. Смак пива Дніпра об’єднав навколо себе городян. Думаю, саме такою і має бути візитівка міста, – відзначає Сергій Білий.
Gorod`ській дозор | |
Фоторепортажі та галереї | |
Відео | |
Інтерв`ю | |
Блоги | |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
Погода | |
Архів новин |
-Всего в дегустации приняли участие более 1500 днепрян всех возрастов, пола и социального статуса.
..Всех возрастов. Гениальна. Відповісти | З цитатою