Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Сб, 18 травня 2024
06:37

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Завдяки системній роботі збільшується число виданих дозвільних документів

Завдяки системній роботі збільшується число виданих дозвільних документів
На Дніпропетровщині завдяки системній роботі за півроку число виданих дозвільних документів збільшилося на 10%, при цьому число відмов у наданні адміністративних та дозвільних послуг зменшилося майже на 70%.

Про це повідомив керівник Дніпропетровської області Дмитро Колєсніков під час селекторної наради з керівниками міст та районів регіону.

«Малий та середній бізнес – це важлива складова економіки регіону та країни в цілому. Створення сприятливих умов для розвитку підприємництва, налагодження ефективного діалогу між владою та бізнесом. І Дніпропетровщина системно впроваджує ці принципи. Наша мета – дати можливість громадянам та підприємцям отримувати адміністративні та дозвільні послуги будь-яким зручним способом», - зазначив Дмитро Колєсніков.

На Дніпропетровщині діє пілотний проект «Регіональний віртуальний офіс електронних адміністративних послуг» ( www.e-services.dp.gov.ua ) . Дніпропетровщина - перша область, яка об'єднала зусилля місцевих органів влади і територіальних органів, які беруть участь у наданні дозвільних послуг.

Сьогодні підприємцям в он-лайн режимі доступні всі регламенти, технологічні карти, перелік документів, порядок отримання, терміни, графік прийому та інша необхідна інформація. Про хід розгляду справи підприємець інформується через «особистий кабінет» та SMS-повідомлення. На сьогодні близько 6 тисяч підприємців вже скористалися цією послугою. Також підприємець може отримувати консультацію адміністраторів дозвільних центрів та представників дозвільних органів в он-лайн режимі.

«Використання інформаційних технологій в дозвільній сфері дозволяє зменшити вплив людського фактору у відношеннях влади та бізнесу. Це важливо для поліпшення умов ведення бізнесу та профілактики корупції», - наголошує Дмитро Колєсніков.

На сьогодні у базу даних Віртуального офісу внесена повна інформація про 35 дозвільних центрів, створено електронні кабінети 46 державних реєстраторів 35 дозвільних центрів, 400 відповідальних працівників дозвільних органів. За допомогою Віртуального офісу на Дніпропетровщині можна отримати 1466 видів дозвільних документів.

В регіоні для активного запровадження процесу надання адміністративних та дозвільних послуг за допомогою мережі Інтернет проведено 8 тренінгів та 5 семінарів для державних адміністраторів та відповідальних працівників дозвільних органів, 12 відкритих семінарів для суб'єктів господарювання з питань презентації роботи Віртуального офісу. У цих заходах взяли участь понад 200 підприємців. І 69 із них вже створили електронний «особистий» кабінет.

Із червня за доручення голови облдержадміністрації Дмитра Колєснікова на базі Жовтневого району міста Дніпропетровська відпрацьована система надання трьох видів послуг для молодих мам. Це разова допомога по народженню дитини та оформлення допомоги по догляду за дитиною. Сьогодні пропозиції щодо цього проекту направлено народним депутатам для відпрацювання даного питання.

На сьогодні в Дніпропетровській області отримати дозвільні та адміністративні послуги можна як звернувшись до дозвільного центру, так і не виходячи з дому за допомогою мережі Інтернет та через Укрпошту.

Сьогодні через поштові відділення можна отримати документи по 22 послугах. Зокрема, через пошту можна отримати субсидію, довідку про отримання доходів, посвідчення учасника війни, інваліда війни, ветерана праці, дитини війни тощо. У липні кількість послуг буде збільшено ще на 10 видів, у жовтні ще на 10 та у грудні ще на 10. До кінця року планується збільшити їх перелік до 52 видів.

Важливо, що у рамках цього проекту за бажанням клієнта до нього додому може прийти листоноша та виконати всю процедуру відправлення та доставки з документами. Така послуга особливо зручна для мешканців віддалених населених районів та людей похилого віку.

Громадянин або суб'єкт господарювання може через будь-яке відділення поштового зв'язку Дніпропетровської дирекції УДППЗ «Укрпошти»:

1) отримати всю необхідну інформацію та консультації стосовно адміністративних послуг;

2) відправити оформлений пакет документів, необхідних для отримання документу в рамках адміністративних послуг, поштовим відправленням на адресу служби «єдиного вікна». При чому лист буде направлятися обов'язково з оголошеною цінністю та описом вкладення. Таким же чином через пошту заявник може отримати необхідний документ.

Докладніше про послуги та документи, які потрібні для отримання адмінпослуг через «Укрпошту»: http://www.e-services.dp.gov.ua/

Gorod.dp.ua на Facebook.

Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
45
стихійних сміттєзвалищ ліквідували у Дніпрі за 2022 рік

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті