Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Блог
Ср, 3 липня 2024
12:07

БЛОГИ

marik2104


6 лютого 2023, 13:58

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу «Пульс», державної установи «Урядовий контактний центр» та

Організація якісного та своєчасного розгляду інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи – сервіс «Пульс» від Контакт – центру ДПС – важливий вектор роботи податкової служби Дніпропетровської області.

Всього у січні 2023 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 27 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі – звернення).

У порівнянні з аналогічним періодом 2022 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2023 році зменшилась на 2 одиниці (січень 2022 року – 29 карток).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:

щодо роботи органів ДПС – 8 звернень (29,61%);

щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 13 (48,15%);

інші – 6 одиниць (22,22%).

Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.

За січень 2023 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 7 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр» і 5 звернень, що надійшли на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА».

Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр»:

про надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –3 (42,9%);

інші питання – 4 (57,1%).

На «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» надійшло 5 звернень.

Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»:

щодо виконання Постанови Дніпропетровського апеляційного суду – 2(40,0%);

проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 1(20,0 %);

щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 1 (20,0%);

отримання чи відмова від ІНН – 1 (20,0 %).

За відповідний період 2022 року до державної установи «Урядовий контактний центр» надійшло 44 звернення, на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» – 3 звернення.


Останній раз редагувалося: 06.02.2023 13:58


Усі записи автора | Предыдущая | Следующая


Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ській дозор | Обговорити тему на форумах | Газета оголошень

Мій gorod.dp.ua:
copyright © gorod.dp.ua
Усі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті