при наступлении страхового случая вы обязаны :
- сообщить о наступившем страховом случае в специализированную службу страховой компании или непосредственно в страховую компанию;
- незамедлительно обратиться в ГАИ, РОВД или пожарную службы в зависимости от характера страхового случая;
- обратиться с письменным извещением о страховом случае в страховую компанию;
- предоставить документы для рассмотрения выплаты страхового возмещения согласно договора страхования либо Правил страхования;
- согласовать необходимый ремонт на СТО;
- написать заявление на выплату после всех предоставленных необходимых документов.
Ниже приведена памятка Клиента, разработанная специалистами АСК «ИНГО Украина», которая поможет Клиенту максимально быстро и удобно получить страховую выплату в случае ДТП.
Вам необхідно протягом години в межах населеного пункту та не пізніше 6 годин за його межами, сповістити компанію-асистанс «Eclis» та викликати ДАІ (за виключенням пошкодження лакофарбового покриття кузова (без деформації); биття скла, фар, дзеркал внаслідок попадання каміння/предметів під час руху автомобіля).
На місці ДТП Ви маєте заповнити:
На місці ДТП Аварійний комісар має оформити:
Співробітник ДАІ на місці ДТП заповнює:
Не пізніше 3-х робочих днів з моменту настання страхового випадку, Ви повинні письмово оформити повідомлення про нього: компанію-асистанс «Eclis»: +38 044 573 4609 або АСК «ІНГО Україна»: +38 044 490 2747
Розгляд справи можливо розпочати лише з дати надходження повного пакету документів (згідно переліку).
Строк розгляду інциденту з моменту надходження повного пакету документів складає 15 робочих днів, виплата страхового відшкодування здійснюється впродовж 15 робочих днів.