Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Сб, 29 червня 2024
08:53

Юридичні консультації


Я купила сапоги. Через три дня у меня отлетел каблук. Я хочу вернуть сапоги в магазин и получить деньги,но мне предлагают только ремонт. Имею ли я право получить деньги (ведь еще не прошло двух недель)?

Евгения, 10.12.2007 | ID: 1234 | Розділ: Права споживача
Отвечает юрист Ольга Круглик

Вернуть всю сумму денег, Вы сможете, если будет, установлено, что вам продали товар с существенными недостатками. Данный факт может установить экспертиза. Руководствуйтесь ст. 8 п. 1 ч. 2 Закона «О защите прав потребителей»:

«істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

а) він взагалі не може бути усунутий;
б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором» «У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

Если же недостатки – несущественные Вы имеете право требовать провести бесплатный ремонт либо соответствующего уменьшения цены.

« У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару».
copyright © gorod.dp.ua
Усі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті