Аеровокзал Дніпропетровського аеропорту був побудований в 1957 році.
В 1974-м був побудований новий сучасний — з пропускною здатністю 800 пасажирів на годину. У 1979 році при аеропорті був побудований готель.
У 1983 році Міністерством Цивільної Авіації Дніпропетровський аеропорт був включений в число чотирьох аеропортів країни, які намічалося перетворити в зразкові, що відповідають світовим стандартам. Повітряні лінії зв'язали Дніпропетровськ з сімдесятьма містами СРСР. Літаки Дніпропетровського авіапідприємства виконують великий обсяг орендної і договірної роботи: перевозять вахтовиків, бурові установки, електростанції.
У 1987 році Дніпропетровський аеропорт був реконструйований, була подовжена злітно-посадочна смуга до 2850метров. Тепер аеропорт приймає літаки: АН-22 "Антей", АН-124 "Руслан", ІЛ-62.
У ті роки Дніпропетровськ був закритим містом (центр ракетобудування), і його повітряне сполучення було лише з територією колишнього СРСР. Але після того як з Дніпропетровська була знята секретність, з аеропорту починають виконуватися рейси в далеке зарубіжжя. Дніпропетровський аеропорт отримує статус міжнародного.
У 1996 році реконструюється аеровокзал, він набуває статусу міжнародного. Літаки ЯК-42 починають літати на Амстердам, Франкфурт, Тюмень. У міжнародному Дніпропетровському аеропорту відкриваються представництва іноземних авіакомпаній. Збільшується туристичний пасажиропотік в Європу і середземноморський регіон. У міжнародному Дніпропетровському аеропорту були відкриті представництва авіакомпаній "Австрійські авіалінії", "Аеросвіт", "Аерофлот - міжнародні російські авіалінії", "ЕL-АL" (Ізраїль). У тому ж році на базі Дніпропетровського міжнародного аеропорту створюється Відкрите Акціонерне Товариство авіакомпанія "Дніпроавіа".
Сьогодні літаки авіакомпанії "Дніпроавіа" регулярно виконують рейси до Франкфурта-на-Майні, Стамбул, Дубай, Тюмень, Москву, Тбілісі, Єреван, Баку.