Міністерство інфраструктури розробляє програму, яка дозволить залучити в Україну низькобюджетні авіакомпанії.
Про це 22 квітня повідомив міністр інфраструктури Володимир Омелян на зустрічі з членами Європейської бізнес асоціації у Києві.
За словами міністра, залучати лоукости планують за рахунок надання доплат або пільг. "В нинішніх умовах вони не готові приходити в Україну", - сказав Омелян.
Як розповів експерт авіаринку Сергій Хижняк, у європейських лоукостів існує подібна практика для аеропортів, які не сильно завантажені, але потенційно цікаві. "Вони вимагають від місцевої влади доплати за виконання рейсів в такі аеропорти", - пояснює він.
Низькобюджетні авіакомпанії, як правило, вимагають безкоштовного обслуговування в аеропорті. “Це включає в себе збір за обслуговування пасажирів, збір за авіабезпеку, а також збір за зліт і посадку в аеропорту, - розповідає Хижняк. - Як правило, лоукости хочуть, щоб їх звільнили від сплати цих зборів, а також хочуть, щоб місцева влада їм доплачувала за кожного пасажира - це, як правило, кілька доларів».
Екс-заступник міністра інфраструктури Олександр Кава розповідає, що деякі лоукости висловлювали готовність прийти на український ринок, якщо вони будуть отримувати доплату від місцевого бюджету або від аеропорту.
Проте, поки не ясно, чи погодяться на це аеропорти. Омелян уточнив, що у Львові прохолодно поставилися до пропозиції лоукостів щодо доплат за проведення рейсів. Можуть з'явитися і питання щодо законності такої схеми. Обласна рада не зможе переводити сотні тисяч доларів за кордон європейській компанії.
Міністр зазначив, що інші стримуючі фактори – це відсутність угоди про відкрите небо з Євросоюзом і політика адміністративних обмежень Національного банку України.
Але, якщо лоукости все ж таки прийдуть в країну, вони принесуть додатковий потік туристів. "Ці доплати будуть вводиться в тих містах, які можуть залучити додаткових туристів", - говорить Кава. За його словами, роблячи доплату, муніципалітет підтримує приплив туристів, на яких місто заробляє набагато більше.
Між тим Хижняк впевнений, що відновлення пасажиропотоку — це перспектива 4-5 років. У минулому році аеропорти обслужили 10,7 млн осіб, у 2013 - близько 15 млн пасажирів. Зараз ми знаходимося на позиціях 5-6 річної давності.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
Ха-ха-ха, ребята, да мы находимся на позициях ниже уровня Сомали. Відповісти | З цитатою