Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Вт, 21 травня 2024
09:25

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Мобільний сервіс для звернень в ДніпроОДА: відтепер і для власників iPhone

|«« «« »» »»|

Допомогти зробити кращим свій дім, вулицю чи місто можуть всі мешканці Дніпропетровщини. Поділіться своїми зауваженнями та пропозиціями за допомогою «гарячої лінії» облдержадміністрації, сайту контакт-центру чи мобільного додатку E-contact. Останній доступний тепер і для користувачів операційної системи iOS.

«Без черг, обідів, вихідних та святкових днів. Мешканці області можуть повідомляти про проблему свого будинку, вулиці чи всього міста будь-коли. Разом з волонтерами «IT-руху Днiпро» ми розробили нову версію мобільного додатку E-contact. Він фіксує все, що ви хочете змінити, і направляє службам, які за це відповідають. Цілодобовий зв'язок із владою тепер у смартфоні», – повідомив голова Дніпропетровської ОДА Валентин Резніченко.

Мобільний додаток E-contact доступний для мешканців області з лютого. Ним могли користуватися власники смартфонів з «Android». Тепер фахівці Дніпропетровської ОДА разом із волонтерами організації «IT-рух Днiпро» розробили сервіс для користувачів «iOS».

«E-contact – новий інструмент для спілкування людей та влади. Розробка такого мобільного додатку – це цікавий та корисний досвід для наших фахівців. Над версією для iOs ми працювали близько п’яти місяців, та на цьому не зупинимось. У планах – нові функції додатку. Зокрема, майданчик обговорень для користувачів», - сказав голова ГО «IT Рух Дніпро» Валентин Кожевніков.

Як працює додаток? Спочатку його треба завантажити у свій мобільний з iTunes або Google Play, зареєструватись. Потім, зафіксувавши свою проблему на фото, натиснути «відправити повідомлення». Контакт центр переадресує звернення відповідальній особі. Всі заявки зберігаються в обліковому записі. Як їх виконують, можна перевірити онлайн. Всі звернення відображаються на інтерактивній карті мобільного додатку.

Мобільним додатком E-contact вже скористалися 286 мешканців області. Понад 40 заявників отримали відповідь одразу, проблеми близько 150 людей вже вирішено, решта – у процесі виконання.

Звернутися на «гарячу лінію» контакт-центру можна, як і раніше, за номером 0-800-505-600. Щотижня на неї надходить близько 1,2 тисячі дзвінків від жителів Дніпропетровщини.

Gorod.dp.ua на Facebook.

Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
45
стихійних сміттєзвалищ ліквідували у Дніпрі за 2022 рік

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті