|«« | «« | »» | »»| |
У п'ятницю, 18 листопада, мер Дніпра Борис Філатов на святкуванні 55-річчя від дня заснування депо № 1 МКП «Дніпропетровський електротранспорт» урочисто вручив паспорт на новий сучасний тролейбус БКМ-321D білоруського виробництва. Машина була придбана в рамках програми мера щодо відновлення муніципального транспорту.
Тролейбус облаштований спеціальними пандусами для людей з обмеженими можливостями. Також він дозволить заощаджувати близько 30% електроенергії. Міський голова наголосив, що до кінця року тролейбусний парк поповниться 2 новими машинами, а до весни наступного Дніпро отримає ще 10 тролейбусів.
«Останніми роками муніципальний транспорт знищувався в інтересах приватних перевізників, не відновлювався рухомий склад. Відновлення рухомого складу – це дорого, тому я планую провести переговори з компанією «Белкомунмаш», у якої ми придбали цей новий тролейбус, щоб наступні купувати в кредит. Перевага саме цієї компанії в тому, що вона буде обслуговувати придбаний електротранспорт та навчати наших працівників. 2017 рік для Дніпра стане роком відродження муніципального електротранспорту, у містян з'явиться можливість пересуватися сучасним та економним транспортом. Ми повинні пишатися нашим громадським транспортом, зробити так, щоб кожна поїздка на ньому була святом», – зазначив Борис Філатов.
«2 нових тролейбуси будуть з автономним запасом ходу для маршрутів на ж/м «Сокіл» та ж/м «Сонячний», де частково декілька років тому була розібрана контактна лінія. Якщо придбані тролейбуси зможуть виконувати всі поставлені завдання, ми розглянемо питання про придбання ще партії машин з автономним запасом ходу», – зазначив заступник міського голови Дніпра Михайло Лисенко.
Під час урочистостей Борис Філатов вручив почесні грамоти працівникам депо № 1 з нагоди святкування його 55-річчя.
Наразі в депо № 1 МКП «Дніпропетровський електротранспорт» працює 73 тролейбуси, з них щодня виходить на маршрути 45-48 одиниць. Щомісяця ці тролейбуси перевозять понад 1,5 млн мешканців та гостей міста, зазначив начальник депо № 1 Віктор Сухар.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
Т-103 значно зручніші. Відповісти | З цитатою
КОМУ ж НЕВИГІДНО ВІДРОДЖЕННЯ МІСЬКОГО ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТА???
це й робиться... але якось кволо... БО ГАЛЬМУЄ дрицапетне юдькіне та габібулайське лоббі.
Ну дуже їм не хочеться з рук випускати грошеві потокі"налічманом"в 2млн щоденно(730млн в рік..)
лише12 тролейбусів додаткових вітберуть у бидловозів=маршруток до 100тис грн...
і смердіти на вулицях бидловози не будуть..
А ЯКЩО замінити дукркуваті"інтірвали руху" на ПОХВИЛИННІ ГРАФІКИ РУХУ то наповнюваність тролейбусів підвищеться на 8% що равнозначно додатковому придбанню 2х тролейбусів!!! лише по одному депо!!
Так що власники бидловозів не даремно скавчать... НОВИЙ РУХОМИЙ СКЛАД та електронні квитки мафіоз=шлємазлів юдькіних та габібулая доведуть до цугундера!! Відповісти | З цитатою
По возрождению городского электротранспорта.
А то маршрутчики себе цены не сложат. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1