Прийом заявок та концептуальних пропозицій триватиме до кінця червня.
Згідно із Положенням про відкритий творчий конкурс на кращу концептуальну ідею бренду м. Дніпро та його логотипу І відбірковий етап – прийом заявок та концептуальних пропозицій – мав продовжуватися впродовж 15 днів з моменту оголошення конкурсу (08.06 – 23.06.2017).
«З огляду на чисельні звернення від громади, прохання потенційних учасників продовжити прийом заявок щодо участі в конкурсі, – каже керівник напрямку брендингу «Агентства розвитку Дніпра» Ярослав Ярошенко , – у відповідності до Положення ми винесли пропозицію продовжити строки на 1 (один) тиждень на розгляд 16-х членів Оргкомітету та визначитися за питанням шляхом голосування. Пропозиція була схвалена.
Тож, конкурс і надалі проводиться у ІІІ етапи. Але із урахуванням нових термінів.
І етап – відбірковий – прийом заявок та концептуальних пропозицій триває до 30 червня 2017 р. включно.
ІІ етап – півфінал– відбір Оргкомітетом в рамках відкритої бренд-сесії, трьох основних концептуальних ідей (з логотипом включно) пройде 03.07 – 07.07.2017.
І, нарешті, ІІІ етап – фінал – скрадатиметься з оприлюднення конкурсних робіт трьох фіналістів (10.07 – 14.07.2017) та онлайн- голосування за найкращу концептуальну пропозицію та логотип протягом 10 днів».
Нагадуємо, метою відкритого творчого конкурсу, оголошеного «Агентством розвитку Дніпра», є створення та визначення концептуальної ідеї та логотипу міста Дніпро, які будуть спрямовані на формування корпоративної культури міста, просування позитивного іміджу Дніпра в Україні та за кордоном, та використовуватимуться в інформаційно-рекламних заходах, спрямованих на промоцію культурного, економічного, наукового та соціального потенціалу міста.
Всім учасникам надається можливість ознайомитись з результатами соціологічного дослідження, SWOT-аналізу, попередніми концепціями бренду міста Дніпро, заповнивши заявку на участь у конкурсі та надіславши її до 30 червня 2017 р. на пошту [email protected] з позначкою «Заявка».
Детальніша інформація у Положенні про відкритий творчий конкурс на кращу концептуальну ідею бренду м. Дніпро та його логотипу.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |