|«« | «« | »» | »»| |
Як допомогти дитині визначитися з майбутньою професією та заохотити в навчанні? Думками ділилися учні, батьки та вчителі під час дискусійної панелі у ДніпроОДА.
Про це повідомила радник голови облдержадміністрації Ольга Горб.
«ДніпроОДА розпочинає серію дискусійних панелей «Сучасна освіта та професії майбутнього». Проект започаткували разом з волонтерами, долучитися можуть діти, батьки й педагоги. Розмірковуємо не тільки про актуальні спеціальності та тенденції ринку праці, а й про свідомий вибір наших дітей. Якщо людина займається улюбленою справою, то отримує не тільки задоволення, а й створює якісний продукт», – зазначила Ольга Горб.
Винаходити свіжі рішення допомагала ініціатор національного проекту «Місто професій» та засновниця ділового журналу «Community» Тетяна Люлька. Каже, звернутися до освітньої теми її змусила статистика: за підрахунками, більше половини випускників вишів не працюють за фахом.
«Одна з причин – суспільний тиск, мовляв, після школи треба вступати у виш. Хоча, наприклад, у Америці випускник школи може шукати себе, на прийняття рішення – рік. Друга причина – батьки. Вони вважають, що їхні чада не знають, ким хочуть бути, і тиснуть на них. Третя причина – штучна престижність тієї чи іншої професії. Наразі у світі понад 40 тисяч видів діяльності, і просто в дітей мало про них інформації», – зауважила Тетяна Люлька.
На її переконання, профорієнтація учнів повинна починатися з 5 класу. Крім того, щоб дитина реалізувала свій потенціал у професії, зусиль повинні докласти і педагоги, і батьки.
Серед учасників дискусії – і Олена Трегубенко. Для неї тема сучасної освіти актуальна, бо її 16-річна донька нині стоїть перед вибором майбутньої професії.
«Донька зараз на роздоріжжі. Вона навчається в математичному класі, їй легко даються точні науки, тому в якості потенційної професії розглядає IT-сферу. У той же час вона пише твори, бере участь у літературних конкурсах – і викладачі орієнтують її вступати на журфак. Звичайно, їй робити власний вибір. Головне, щоб він був усвідомлений», – розмірковує мати.
Під час зустрічі учасники обговорювали, як відбуватиметься трансформація професій і які спеціальності будуть актуальними найближчими роками. Серед них, зокрема, – експерт з креативної економіки, ігропедагог, медіатор, ютубер, дизайнер віртуального середовища.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
Цитата: "По ее убеждению, профориентация учащихся должна начинаться с 5 класса". С девятого класса, можно вводить профориентацию, но не за счёт главных предметов(алгебры, укр. мовы, географии, химии, биологии и т.д.)Раньше труды были такие, что девочка после школы могла, что-то приготовить, знала швы, могла вязать, а мальчики умели работать с деревом. Сейчас труды-это формальность. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2