|«« | «« | »» | »»| |
Куточок родинного затишку – просто у школі. В ресурсній кімнаті можна позайматися на комп'ютері, подивитися пізнавальні мультики, приготувати їжу. А ще – відпочити за чашкою чаю та просто поспілкуватися із друзями.
Просторі світлі приміщення, обладнані усім необхідним, Дніпропетровська облдержадміністрація створює для особливих дітей. Таких ресурсних кімнат вже майже 50. Одна з них відтепер і у Петропавлівській опорній школі №2.
«Якісна освіта має бути доступною для всіх дітей. Двері шкіл для всебічного розвитку особливої малечі відкрила інклюзія. Зокрема, у 2018-му вже облаштували майже 30 ресурсних кімнат. Там діти можуть відпочити, розважитися, а головне – придбати корисні побутові навички», – зазначив голова Дніпропетровської облдержадміністрації Валентин Резніченко.
У Петропавлівській опорній школи №2 – шестеро особливих учнів. На уроках їм допомагають асистенти вчителя. Одна дівчинка – на індивідуальному навчанні. З нею педагоги займаються вдома.
2017-го Дніпропетровська облдержадміністрація облаштувала у закладі медіатеку. Там – розвиваючі ігри та цікаві книжки для малечі. Та без ресурсної кімнати дітям складно було прищепити навички самообслуговування, каже психолог Ліна Ковальова.
Відтепер у особливої малечі – власна невеличка кухня. З мікрохвильовкою, електроплиткою із безпечним покриттям. Кухонні меблі, рукомийник, електрочайник та посуд.
В іншій частині ресурсної кімнати – зручні столики з кріслами, ноутбуки, великий телевізор. Безліч м'яких лав та пуфиків.
«Вже другий рік поспіль обладміністрація виділяє кошти на облаштування ресурсних кімнат і медіатек для особливої малечі Петропавлівського району, – зазначила в.о. голови Петропавлівської РДА Ілона Савінська. – Такі приміщення допомагають дітям соціалізуватися, а головне – опанувати навички самообслуговування. Вони можуть приходити сюди і на перерві, і під час уроків – з асистентом вчителя, і після – разом із батьками».
П'ятикласник Сашко Тарасов вперше зайшов до ресурсної кімнати – і отетерів. Він вже самостійний хлопчик. Тож швидко освоївся. Підійшов до вікон і підняв ролети – відразу приміщення стало світліше. Увімкнув чайник і зробив собі чаю. Каже, відчув себе, наче вдома.
«Мені тут дуже подобається! Чудово, що є і мікрохвильовка, і плита. Можна і макарони зварити, і яйце підсмажити, і гарячі бутерброди зробити», – поділився Сашко.
«Раніше ми могли лише за допомогою малюнків або на пальцях пояснити дітям, як користуватися кухонним приладдям. Але їм треба спробувати самим. Тільки так вони зможуть здобути побутові навички і у майбутньому самотужки обслуговувати себе», – розповіла психолог Ліна Ковальова.
Відкриття ресурсних кімнат і медіатек для особливих дітей стало можливим завдяки соціальній програмі Марини Порошенко «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації».
У 2017-му ДніпроОДА облаштувала 18 ресурсних кімнат. У 2018-му – ще 30.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
Будет ли ребенок, у которого есть особые потребности, в состоянии воспринимать материал, не особо выпадая из "среднего" уровня по классу? Ведь если нет, то это риск сформировать в детстве психологическую травму для этого ребенка. А если подстраивать уровень обучения под одного ребенка, то это приведет к тому, что остальные дети выйдут из школы менее подготовленными, что может негативно отразиться на их взрослой жизни.
И как вообще планируется инклюзивность в период полового взросления детей? Кто-то продумывал психологические проблемы и травмы, которые возникнут
у инклюзивного ребенка?
В общем, выглядит это как дешевая популистская идея, где не продуманы ни последствия для обычных детей, ни для детей с особыми потребностями. Відповісти | З цитатою