Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Пн, 01 липня 2024
02:45

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

70% водіїв в Дніпрі не користуються ременями безпеки

70% водіїв в Дніпрі не користуються ременями безпеки

Дніпро посів сьоме місце у рейтингу українських обласних центрів за кількістю водіїв, що пристібаються пасками безпеки.

30,9% пристебнутих водіїв в Дніпрі – такі результати всеукраїнського дослідження, проведеного ГО “Vision Zero” та Центром демократії та верховенства права в рамках Кампанії “За безпечні дороги”. За словами експертів Кампанії, для того, щоб покращити ситуацію потрібні підвищити відповідальність за ігнорування ременів безпеки, яка сьогодні становить всього лише 51 грн, посилити контроль зі сторони поліції та проводити систематичні інформаційно-просвітницькі кампанії.

Кампанія "За безпечні дороги" проводила дослідження упродовж осені 2019 року у 22 обласних центрах, а також Сєвєродонецьку та Маріуполі. Учасники кампанії перевірили 31 501 водіїв. Його метою було визначити, який відсоток водіїв в Україні насправді користується ременями безпеки та чи змінився він за попередній рік. Таке дослідження Кампанія “За безпечні дороги” проводить щорічно з 2017 року за однаковою методологією, відповідно до рекомендацій Всесвітньої організації охорони здоров’я, – методом спостереження.

За даними дослідження, лідером рейтингу став Київ – у столиці ременями безпеки користуються 51% водіїв. До топ-5 також увійшли Черкаси (40%), Львів (37%), Чернівці (34%) та Чернігів (33%).

Однак у більшості досліджених міст рівень пристібання є вкрай низьким і не досягає навіть 30%. Найгіршими є показники у Маріуполі, Сєвєродонецьку та Кропивницькому – тут ремені безпеки ігнорують понад 85% водіїв.

“Рівень користування ременями безпеки не змінився у порівнянні з минулим роком через те, що штраф й досі залишається 51 гривень. Депутати минулого скликання двічі провалили законопроект про підвищення штрафу, спочатку у грудні 2018-го і потім у червні 2019-го. Розраховуємо, що новий парламент, виправить цю помилку та ухвалить зміни в законодавстві, які дозволять зберегти життя та здоров'я українців” - наголошує Тарас Шевченко, директор Центру демократії та верховенства права
За даними Кампанії “За безпечні дороги”, рівень користування ременями в Україні лишається найнижчим серед європейських країн.

“Якщо подивитись звіт ВООЗ від 2018 року, рівень користування ременями в Україні й близько не стоїть з країнами-сусідами. Жодна країна на Європейському континенті не має таких низьких показників дотримання законодавства у частині застосування ременів безпеки. Тому цілком логічно, що Україна має один з найвищих показників дорожньої смертності” - відзначив Віктор Загреба, керівник дослідження та засновник ГО “Vision Zero”.
Причинами ігнорування ременів безпеки є необізнаність водіїв про їх важливість та вкрай низький штраф, який є найменшим у Європі. Для громадян він стає сигналом, що користування ременями є необов'язковим і формальним. Тож у водіїв не формується стала звичка пристібатися. При цьому, за даними ВООЗ, застебнутий ремінь безпеки міг би врятувати 50% жертв ДТП зі смертельним наслідком.

Водночас, рівень користування ременями у досліджених малих містах є значно нижчим, ніж у обласних центрах. Кампанія “За безпечні дороги” провела пробний підрахунок у Мелітополі, Дрогобичі, Знам’янці та Ізмаїлі. За його результатами середній рівень пристібання у них склав лише 18%.

Нагадаємо, у 2018 році Кампанія "За безпечні дороги" ініціювала законопроект №8492, який передбачав збільшення штрафу за ігнорування пасків безпеки з 51 до 850 гривень. Законопроект спричинив публічну дискусію про важливість ременів безпеки, наслідком якої стало суттєве зростання рівня пристібання.

Однак Верховна Рада попереднього скликання не ухвалила законопроект у другому читанні, а потім не змогла розглянути аналогічний проект №10131, поданий повторно. Законопроект передбачав підвищення штрафів, яке у поєднанні з інформаційно-просвітницькими кампаніями спонукало б водіїв та пасажирів пристібатися.

Рівень користування ременями безпеки у містах Україні, 2019 рік
Рівень користування ременями безпеки у містах Україні, 2019 рік
Рейтинг міст за рівнем користування ременями безпеки водіями у 2019 році в Україні.
Рейтинг міст за рівнем користування ременями безпеки водіями у 2019 році в Україні.
Gorod.dp.ua на Facebook.


Водитель транвая  (13.12.19 15:37): Так вот почему все стало так дорого, нет дорог, трубы рвутся, как бумага...
Это водители не пристегиваются.
Все беды от них.
Відповісти | З цитатою
местный  (13.12.19 15:28): Не нужно повышать штрафы и заставлять людей пристегиваться!
У меня 2 брата в Мечникова работают, один в трамматологии другой в морге, вы хотите чтобы у них работы меньше стало?
Да и у меня меньше будет, памятники могильные заказывать...
Відповісти | З цитатою
Жора  (13.12.19 15:14): Бред несут говорящие, что непристегнутый ремень - сугубо личное дело. Непристегнутый перед собственно моментом, когда все кончено, - занят тем, что старается не пересесть на соседнее сидение и не выпасть из седла. А пристегнутый - до конца борется с ситуацией. Про то, что при этом в салоне могут быть и пассажиры - вообще молчу. Не личное это дело, ох не личное... Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Злюка  (13.12.19 12:56): А смысл заставлять пристёгиваться? Каждый сам себе режиссёр. Рекомендовать да, а заставлять... Ну хочет кто-то лобовое лбом выбивать или вылетать через него, ну и пускай. Почему не заставляют принудительно заниматься профилактикой инфарктов? Это полезней. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
шагал  (13.12.19 12:17): пускай лохи пристегиваются! Відповісти | З цитатою
гр-н  (13.12.19 11:56): Пристегиваться не надо. Подушка безопасности спасет и без ремня. Вьiбивать лобовуху головой изнутри - полезно для здоровья. Также полезно вьiпадать из машиньi при аварии. Кроме того, любое тело можно остановить мгновенно. При резкой остановке во время ДТП вьi резко остановитесь вместе с машиной, а не продолжите движение по салону. Ага. Так что не нужно пристегиваться Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Местный  (13.12.19 11:42): Да и пофиг на них Відповісти | З цитатою
upg  (13.12.19 11:13): Почему в моем авто рассказывают как себя обезопасить, я своими действиями не приношу вред окружающим только себе так и до квартир можно дойти рассказывать что мне в своей частной собственности делать Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
Ага  (13.12.19 10:54): Всё это ерунда, почему никто не вспоминает, что автоинспекция, когда создавалась, то её задачей была помощь на дорогах и профилактика нарушений. Карательные мероприятия мало приносят пользы, нужно постоянно везде где можно и не можно доносить людям информацию о последствиях не использования ремней, нарушения вообще ПДД. Нужны видео-ролики, нужно в учебных заведениях их показывать, вместо дурацких ток-шоу, на щитах вдоль дорог. Патрули не прятаться должны на аварийных участках, с целью срубить штрафов, а своим патрулированием остужать горячие головы нарушителей (всех без разбору: водители, пешеходы, велосипедисты и так далее) Відповісти | З цитатою
находчивый  (13.12.19 10:42): А всего лишь надо влупить штраф 5000грн и по факту первых 1000 оштрафованных провести массированное СМИ информирование. Все. 95% пристегивающихся обеспечено. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
1 2
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  Дніпряни жаліються на проблеми з мобільним зв’язком та інтернетом: що радять фахівці (39)

•  Поліція встановила осіб, причетних до катування та незаконного позбавлення волі ексвійськового у Дніпрі (21)

•  У Дніпрі відкрили туалет-рекордсмен (14)

•  24 пасажирські вагони та 2 екскурсійні. У Дніпрі до виходу на маршрути готують нову партію вживаних трамваїв з Лейпцига (12)

•  У Дніпрі посадовці комунального підприємства налагодили схему розкрадання бюджетних коштів на парковках (10)

•  Заборгували майже 1 млн грн: де у Дніпрі наступного тижня відключатимуть воду (9)

•  У Дніпрі на Сонячній Набережній почали демонтувати великий логотип на 10-поверхівці (9)

•  За розтрату 17 млн грн державного майна засуджено екскерівника інституту трубної промисловості у Дніпрі (8)

•  Конфлікт Тищенка із «Сином»: через що у Дніпрі «затримували» ексбійця Kraken (8)

•  Поліцейського, який брав участь у побитті ексвійськового у Дніпрі, звільнили – ЗМІ (8)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
110
років готелю «Асторія»

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті