|«« | «« | »» | »»| |
Дніпро продовжує системне оновлення муніципального електротранспорту. Нині місто отримало фінальну частину замовленої партії з 33 нових тролейбусів, зібраних на Південному машинобудівному заводі.
Останні три машини вже доправили до одного з міських депо. На маршрути нові, оформлені відповідно до дизайн-коду Дніпра, вийдуть упродовж тижня.
Борис Філатов наголосив, що за останні роки в Дніпрі вдалося кардинально змінити ситуацію з муніципальним електротранспортом. Місто придбало близько сотні тролейбусів різного виробництва та розширило мапу маршрутів.
«Нині ми віддали пріоритет тролейбусам виробництва Південмашу, компанії «Літан». Для нас дуже важливо, щоб мерія стимулювала вітчизняного виробника та створення робочих місць. Про це нині багато говорять, утім багато хто звертає увагу на імпортну продукцію. Ми ж зацікавлені, щоб робочі місця створювалися саме в Дніпрі», — наголосив Борис Філатов під час передачі нових тролейбусів 21 липня.
«Комплектація збирається тут, у нас на заводі. Люди отримують роботу. Щодня близько сотні людей, якщо є завантаження, можуть працювати», — сказав генеральний директор Південмашу Сергій Войт.
Водночас у цей день завод відзначає 76-ту річницю створення.
Нові тролейбуси ДНІПРО – Т-203 мають автономний запас ходу на 2 км. Машини мають низьку підлогу та систему «присідання» на зупинках, що робить їх доступними для всіх пасажирів. У салоні також є сигнальні кнопки та відкидний пандус, спеціально пристосоване місце з пасками безпеки для людей на інвалідних візках. Вхідні двері мають датчики – якщо людина заходить, вони не закриються. У салоні передбачені інформаційні табло та USB-розетки.
Крім цього, в тролейбуси вмонтована система діагностики їхнього стану. Під час технічних оглядів це зменшує час і вартість обслуговування. Також тип двигуна тут на 40% підвищує енергозбереження машини.
Машини мають низьку підлогу та систему «присідання» на зупинках, що робить їх доступними для всіх пасажирів. У салоні також є сигнальні кнопки та відкидний пандус, спеціально пристосоване місце з пасками безпеки для людей на інвалідних візках.
За безпекою руху слідкують електронні датчики контролю та керування, а ще — відеореєстратори.
Тролейбус розвиває швидкість до 65 км/год. Водночас максимальна швидкість обмежена системою управління.
Загалом усі 33 тролейбуси придбано за кредитні кошти ЄБРР. Транспорт до Дніпра постачали упродовж останніх восьми місяців.
«Те, що було років п’ять тому, і те, що зараз — просто небо і земля. Тепер у тролейбусі їздити не те, що не соромно, а навпаки — почуваєш себе людиною. Чисто, просторо, кондиціонери працюють. Нехай і далі купують. Від цього є справжня користь», — розповідає дніпрянка Вікторія Дмитрівна, котра спостерігала за заїздом нових тролейбусів до депо.
Разом з цим, коментуючи перспективи подальшого придбання тролейбусів, Борис Філатов зауважив: плани є, утім якби в країні не відбувалося згортання децентралізації, а центральна влада не порушувала б масово права місцевого самоврядування, розвиток, зокрема, муніципального електротранспорту був би інтенсивнішим:
«Цьогоріч зупинимося на проведенні нової лінії на житломасив Придніпровськ, котрій нині фактично відрізаний від міста. Там будуть електробаси на суперконденсаторах».
Крім цього, в трамвайному депо №2 проводять системні ремонти трамваїв і тролейбусів — не лише для Дніпра, а й для інших територіальних громад.
Gorod`ській дозор | |
Фоторепортажі та галереї | |
Відео | |
Інтерв`ю | |
Блоги | |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
Погода | |
Архів новин |