Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Пт, 29 листопада 2024
11:45

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Ще три нові тролейбуси, зібрані на Південмаші, вийдуть на маршрути

|«« «« »» »»|

Дніпро продовжує системне оновлення муніципального електротранспорту. Нині місто отримало фінальну частину замовленої партії з 33 нових тролейбусів, зібраних на Південному машинобудівному заводі.

Останні три машини вже доправили до одного з міських депо. На маршрути нові, оформлені відповідно до дизайн-коду Дніпра, вийдуть упродовж тижня.

Борис Філатов наголосив, що за останні роки в Дніпрі вдалося кардинально змінити ситуацію з муніципальним електротранспортом. Місто придбало близько сотні тролейбусів різного виробництва та розширило мапу маршрутів.

«Нині ми віддали пріоритет тролейбусам виробництва Південмашу, компанії «Літан». Для нас дуже важливо, щоб мерія стимулювала вітчизняного виробника та створення робочих місць. Про це нині багато говорять, утім багато хто звертає увагу на імпортну продукцію. Ми ж зацікавлені, щоб робочі місця створювалися саме в Дніпрі», — наголосив Борис Філатов під час передачі нових тролейбусів 21 липня.

«Комплектація збирається тут, у нас на заводі. Люди отримують роботу. Щодня близько сотні людей, якщо є завантаження, можуть працювати», — сказав генеральний директор Південмашу Сергій Войт.

Водночас у цей день завод відзначає 76-ту річницю створення.

Нові тролейбуси ДНІПРО – Т-203 мають автономний запас ходу на 2 км. Машини мають низьку підлогу та систему «присідання» на зупинках, що робить їх доступними для всіх пасажирів. У салоні також є сигнальні кнопки та відкидний пандус, спеціально пристосоване місце з пасками безпеки для людей на інвалідних візках. Вхідні двері мають датчики – якщо людина заходить, вони не закриються. У салоні передбачені інформаційні табло та USB-розетки.

Крім цього, в тролейбуси вмонтована система діагностики їхнього стану. Під час технічних оглядів це зменшує час і вартість обслуговування. Також тип двигуна тут на 40% підвищує енергозбереження машини.

Машини мають низьку підлогу та систему «присідання» на зупинках, що робить їх доступними для всіх пасажирів. У салоні також є сигнальні кнопки та відкидний пандус, спеціально пристосоване місце з пасками безпеки для людей на інвалідних візках.

За безпекою руху слідкують електронні датчики контролю та керування, а ще — відеореєстратори.

Тролейбус розвиває швидкість до 65 км/год. Водночас максимальна швидкість обмежена системою управління.

Загалом усі 33 тролейбуси придбано за кредитні кошти ЄБРР. Транспорт до Дніпра постачали упродовж останніх восьми місяців.

«Те, що було років п’ять тому, і те, що зараз — просто небо і земля. Тепер у тролейбусі їздити не те, що не соромно, а навпаки — почуваєш себе людиною. Чисто, просторо, кондиціонери працюють. Нехай і далі купують. Від цього є справжня користь», — розповідає дніпрянка Вікторія Дмитрівна, котра спостерігала за заїздом нових тролейбусів до депо.

Разом з цим, коментуючи перспективи подальшого придбання тролейбусів, Борис Філатов зауважив: плани є, утім якби в країні не відбувалося згортання децентралізації, а центральна влада не порушувала б масово права місцевого самоврядування, розвиток, зокрема, муніципального електротранспорту був би інтенсивнішим:

«Цьогоріч зупинимося на проведенні нової лінії на житломасив Придніпровськ, котрій нині фактично відрізаний від міста. Там будуть електробаси на суперконденсаторах».

Крім цього, в трамвайному депо №2 проводять системні ремонти трамваїв і тролейбусів — не лише для Дніпра, а й для інших територіальних громад.

Gorod.dp.ua на Facebook.


Алексей  (22.07.20 09:06): "Машины имеют низкий пол и систему «приседания» на остановках, что делает их доступными для всех пассажиров. В салоне есть также сигнальные кнопки и откидной пандус, специально приспособленное место с ремнями безопасности для людей на инвалидных колясках." Эту фразу повторили два раза. Наверное, чтобы лучше усвоили? Или автор получает гонорар от количества печатных знаков? Відповісти | З цитатою
горожанка  (21.07.20 22:01): Спасибо большое что не опускаете руки Відповісти | З цитатою
Sander  (21.07.20 21:24): А где троллейбусы с 14 маршрута те что на автономном ходу? В Приднепровск ездят и обратно? Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
интересно  (21.07.20 18:34): А колёса хорошо прикрутили? Відповісти | З цитатою
Алекс  (21.07.20 18:28): Интересно,почему белорусские троллейбусы называют ,,собраные на южмаше?" Там максимум колеса наши,ито не факт,и комплектуют троллейбус три пенсионера с молотком и зубилом,и задержкой зарплаты 11 месяцев Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Я не поняла..  (21.07.20 18:26): Не жарко в пиджаке? И в салоне троллейбуса так же? Відповісти | З цитатою
это  (21.07.20 17:56): статья о троллейбусах или предвыборная агитка? Відповісти | З цитатою
автор  (21.07.20 17:55): давайте скинемся боре на пиджак рубашку и джинсы какой год в одном и томже бедный нищий Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Василий  (21.07.20 17:15): Это здорово! Только один вопрос: а что мешает покупать собранные на том же заводе трамваи? Ах да, я совсем забыл: практически нигде в Европе нет троллейбусов и хлам скупать негде... Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
Хроник карантина  (21.07.20 16:54): Как же они все пытаются быть похожими сами знаете на кого))) за рулем, за штурвалом, в лодке, в танке, в самолете))) Відповісти | З цитатою
1 2
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
150
нових ліфтів планують встановити у Дніпрі у 2024 році.

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті