Для реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання необхідно подати до відділу реєстрації такі документи: заяву про зняття з реєстрації місця проживання, заяву про реєстрацію місця проживання, заяву про згоду на обробку персональних даних.
А також квитанцію про сплату адміністративного збору (13,60 грн), паспорт, документ, що підтверджує право на проживання в житлі. Громадяни, які підлягають взяттю на військовий облік, додають ще й військовий квиток з відмітками відповідного військового комісаріату.
«Працівники органів реєстрації перевіряють правильність заповнення заяв, наявність необхідних документів для реєстрації місця проживання і вносять інформацію до відповідного реєстру територіальної громади. У паспорті заявника спочатку проставляється штамп зняття з реєстрації місця проживання особи, а потім фіксують відповідний штамп реєстрації нового місця проживання», – розповіла під час прямої телефонної лінії 12 травня заступниця начальника відділу – державний реєстратор відділу формування та ведення реєстру територіальної громади управління у сфері державної реєстрації департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур ДМР Інна Чуб.
Відділи формування та ведення реєстру територіальної громади розташовані у кожному районі міста за адресами:
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
https://gorod.dp.ua/news/185986
Или уже передумали? Відповісти | З цитатою