Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Чт, 24 липня 2025
21:02

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Calvin Klein: оригінальний одяг, елітна парфумерія та епатажна реклама

Calvin Klein: оригінальний одяг, елітна парфумерія та епатажна реклама
Навіть ті, хто далекий від високої моди напевно чули про бренд Calvin Klein. Штаб-квартира створеної в 1968 році Кельвіном Кляйном компанії розташована на знаменитому Манхеттені і навіть сьогодні ця марка як і раніше займає привілейоване становище в США, а також користується заслуженою довірою у європейців. Спочатку бренд прославився колекцією одягу. У ній дивним чином поєднується стриманість і прогресивність, а потім і особливої ​​парфумерної лінійкою, в якій також втілені ці ж принципи.

Особистий кабінет і його переваги

На сайті мультирегіонального інтернет-магазину Makeup представлена ​​велика колекція ароматів Calvin Klein. Кожен гість має можливість купити оригінальну композицію цієї марки, яка випущена французько-американським концерном Coty – власником ліцензії на виготовлення парфумерних продуктів бренду. В каталозі тільки оригінальна продукція і ніяких бюджетних копій або імітацій.

Після реєстрації на сайті (заповнення короткої, стандартної анкети) ви стаєте членом клубу MAKEUP Beauty Club. Кожного власника особового кабінету чекають бонуси, знижки та спеціальні подарунки до дня народження, а також ви отримаєте приємний сюрприз через рік після оформлення першого замовлення. Шанувальники парфумерії Calvin Klein зможуть відстежувати вихід кожної парфумерної новинки цієї марки та інших знаменитих брендів, які пропонують оригінальну продукцію для догляду за шкірою і волоссям, декоративну косметику.

Баланс між класикою і сучасністю

Перший аромат в колекції цього модного будинку з'явився в 1978 році. Спочатку пропонувалися елегантні композиції з класичними побудовою і стриманим оформленням. Але на думку засновника модного будинку публіку потрібно постійно дивувати. Починаючи з 80-х, вихід практично кожної колекції одягу супроводжувався поданням нового парфуму і епатажною рекламою, яка обов'язково ставала приводом для гучних заяв, конфліктів, обурення і гучних публікацій в пресі. В результаті все новинки бренду привертали увагу широкої аудиторії, практично не було тих, хто залишався до них байдужим.

Емоції просто зашкалювали – від нестримного захоплення до повного неприйняття, а оскільки істина завжди розташовується десь посередині, модний будинок зміг не тільки досягти успіху, але і займає перші позиції в своїй сфері на протязі не одного десятка років. На початку 2000-х в парфумерної серії простежуються два основних напрямки – класичні, очікувані поєднання і несподівані комбінації. Тепер в парфумерної колекції цієї марки встановлений баланс між традиціями та інноваціями.

Gorod.dp.ua на Facebook.

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
1 689 000
євро вартість одного сучасного трамвая

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті