|«« | «« | »» | »»| |
У Дніпрі на перехресті вулиць Робоча та Криворізька співробітники КП «Дніпровський електротранспорт» замінили колії, вклали бруківку та залізобетонні плити. Роботи закінчились 2 місяці тому.
Представники департаменту транспорту та транспортної інфраструктури ДМР проінспектували відремонтовану ділянку, перевірили якість виконаних робіт та визначили, чи не сталося розширення колій після 2-х місяців експлуатації.
«Просадження, розширення після двох місяців експлуатації немає. Роботи виконано якісно. До ремонту цієї ділянки департамент отримував багато нарікань від автомобілістів щодо якості переїзду, тому для зручності водіїв ми вклали колії в широкосмугові залізобетонні плити», – зазначив заступник директора з експлуатації та перевезень КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР Володимир Сусленков.
В 2021 році КП «Дніпровський електротранспорт» капітально відремонтувало 16 трамвайних шляхів на перехрестях. Наступного року розпочнеться ремонт колій трамвайного маршруту №1, розповів директор департаменту транспорту та транспортної інфраструктури ДМР Ігор Маковцев:
«Зараз ми ведемо підготовчу роботу до ремонту на проспекті Яворницького. Також в планах на наступний рік ремонт ділянок на перехресті вулиць Криворізька та Макарова, Макарова та Титова».
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
Смысл в этой статье если работы закончились 2 месяца назад?
Так напишите тогда с какого раза нормально сделали трамвайный переезд на перекрестке артема и чкалова?? Там даже паркетником нельзя было проехать, не говоря уже про полноразмерные автобусы, которые курсируют там по маршруту 136. Відповісти | З цитатою
Бетонные переезды - это наверное единственно правильный вид переездов. Они должны служить куда лучше всех остальных вариантов. И их наконец начали у нас делать. Відповісти | З цитатою