Засновниця бренду Pin Up Марина Ільїна розповіла, як побудувала таку кар'єру, як розвивається гемблінг-сфера зараз, а також як компанія допомагає українцям у цей непростий час.
У сучасних українських реаліях здатна встояти не кожна компанія. Саме цифровий бізнес вражає сильну витримку. На прикладі компанії Пін Ап ми бачимо, що під час війни та інших криз можна встояти і, більше, розвиватися, якщо правильно розставити пріоритети. Виконавчий директор онлайн казино Пінап Марина Ільїна розповіла, як вона досягла такого рівня у кар'єрі, з якими викликами доводиться стикатися сучасному гемблінг-бізнесу і як далі він розвиватиметься, а також про те, що ПінАп робить для підтримки України в ці складні часи.
Марина, як ми бачимо, у цифровій індустрії та у сфері онлайн казино зокрема, жінок поки що небагато. Як ви почали свій розвиток у цій сфері?
Марина закінчила Східноукраїнський національний університет у місті Луганську та розповіла, що саме вищу освіту дала їй зрозуміти, як працює економіка. За освітою вона є маркетологом, і це допомогло їй сформувати теоретичну основу для подальшої побудови бізнесу.
Перший досвід роботи в гемблінг-індустрії пов'язаний з організацією івентів для компаній. Близькість до теми казино розвіяла більшість стереотипів, які є у людей про слоти онлайн, ігрові автомати та загалом про азартні клуби. Насправді ця сфера розвивається своїм, цікавим шляхом, і це зацікавило майбутню засновницю Pin Up.
Далі вона працювала менеджером у компаніях у сфері IT, які працювали над розробкою програмного забезпечення для онлайн-казино. З досвідом виникало чіткіше уявлення подальшого розвитку.
Що допомогло вам зі зростанням кар'єри і які поради ви можете виділити з побудови кар'єри у сфері Діджитал?
У кожного свій унікальний досвід, наголошує Марина. Але виділяє кілька базових речей, які допомогли цим шляхом.
Важливо знати свою зону відповідальності і добре розумітися на методах роботи команди, а також чітко знати, що ви повинні робити. Потрібно розуміти, як кожне прийняте рішення впливає подальший розвиток компанії. На кожне завдання чи проблему має існувати кілька різних рішень. Саме це допомагає виходити із кризових ситуацій.
Найважливіше завжди розвиватися і рухатися вперед. Власниця бренду Пінап підкреслює: коли людина розуміє, що на своїй позиції знає все, значить, вона її переросла.
Чи правда, що в ІТ є сексизм? Ви, як жінка, стикалися з упередженнями чи перешкодами у свій бік?
Такого не було жодного разу за всю кар'єру, - розповідає Марина. Вона каже, що в Айті насамперед важливий результат, який ти здатний показати, а не те, яка у тебе стать.
Ви говорили про те, що багато міфів про азартні розваги розвіялися, коли ви почали працювати в цій галузі. Які стереотипи про казино, на вашу думку, застаріли, і яким насправді є бізнес у сфері гемблінгу сьогодні?
На сьогоднішній день, ігрові автомати та онлайн казино загалом — це насамперед розваги, засновані на високих технологіях. Оператори намагаються забезпечити максимум позитивних емоцій своїм клієнтам, щоб люди могли весело провести час. Крім цього, акцент зміщується у бік швидкості та якості надання послуг. Щоб люди могли легко знайти онлайн казино та потрібні слоти онлайн чи інші розваги.
Найпоширеніший стереотип, на думку Марини, є те, що казино потрібно, щоб клієнти багато програвали. Насправді легальним операторам не потрібні такі клієнти. Навпаки, вони лише за те, щоб гравці дотримувалися правил відповідальної гри.
Що таке відповідальна гра загалом? У чому її суть?
Клієнт онлайн казино може ініціювати блокування облікового запису або обмеження доступу до нього. Він може налаштувати ліміт за програними або витраченими на гру грошима. Також, при необхідності, до його послуг завжди будуть фахівці із залежностей, які допомагають подолати хворобливу потяг до азартної гри. Тепер ігрові автомати, онлайн рулетка та будь-які інші розваги — лише спосіб приємно провести час, розповідає Марина.
Будь-який оператор зацікавлений у тому, щоб клієнт став постійним, щоб з ним можна було побудувати довгострокові відносини із приємним досвідом взаємодії з продуктом. Так формується довіра до бренду, і це набагато важливіше за гроші, які клієнт програє в онлайн казино.
Те, що сьогодні гемблінг переходить онлайн, якось заважає цьому процесу? Чим ризикує казино, коли з офлайн переходить в інтернет? Адже на сайті контролювати людину фізично набагато складніше.
Власниця бренду Пін Ап розповідає, що насправді все навпаки. Те, що люди роблять онлайн, набагато легше контролювати. Спеціальні сервіси допомагають фіксувати, як часто гравець заходить в онлайн казино, з якою метою: вибирає він слоти онлайн або йому більше подобається онлайн рулетка. Можливості платформи, на якій засновано казино, дають змогу відстежувати час, проведений на сайті та інші показники певних груп гравців. Тому, якщо людина надто захопилася: витратила багато грошей на ігрові автомати онлайн або наближається до встановленого в акаунті ліміту, це легко контролювати завдяки онлайн-інструментам.
Для самого казино це теж дає безліч переваг. Онлайн легше контролювати бізнес можна відстежити кожну транзакцію, перевірити, як обслуговують кожного клієнта. Оффлайн зробити це нереально, тому ризиків у наземних казино набагато більше.
У сфері онлайн-казино висока конкуренція. Які виклики заважали розвитку як глобального бренду?
Засновниця Пінап розповіла, що ця сфера — досить вузька. Тому компанія знайома з сильними та слабкими сторонами кожного конкурента. Це допомагало у побудові власної моделі. Pin Up орієнтувалися на фактори, які говорять про успішність бізнесу: якісний продукт, успішна економічна модель і високі оцінки від клієнтів.
Сучасний PIN-UP Global є мережею партнерств між продуктом та афіліатами, маркетингом та клієнтами та іншими ланками системи. У компанії намагаються відповідати високим показникам якості.
У Пін Ап популярна ідея бізнесу без кордонів. Як, на вашу думку, компаніям, які все ще відкривають дочірні фірми та керують ними з одного центру, потрібно змінювати свій підхід?
На думку Марини, на якомусь етапі масштабування з'являється розуміння, що управляти доньками з одного офісу неможливо. Холдинги, де кожне рішення потрібно затверджувати не раз з бюрократією, просто не встигатимуть за темпами змін сучасних ринків.
Тому стратегія екосистеми, обрана для Pin-Up, вдала, вважає власниця бренду. По суті, в систему входять незалежні компанії, кожна з яких займається окремим напрямком. Вони можуть самостійно на своєму рівні впроваджувати нові технології, приймати нестандартні рішення, займатися масштабуванням.
Наприклад, в екосистемі PIN-UP Global є такі складові, як: PIN-UP.TECH, які займаються розробкою продукту та його підтримкою, PIN-UP.SUPPORT, яка є мережею контакт-центрів, PIN-UP.PARTNERS для залучення трафіку та ряду інших завдань. У кожному напрямі може бути як одна, так і кілька компаній, і в головному офісі знають, що там працюють висококваліфіковані фахівці, здатні вирішувати задачі, які здаються неможливими на перший погляд.
Що найскладніше у побудові подібної екосистеми? Як далі ви бачите її розвиток?
Екосистема поєднує у собі самостійні бізнес-одиниці, але об'єднані загальними цінностями. Найважливіше, щоб рішення, що приймаються в одній компанії, були на користь іншим та бізнесу загалом. Тому, керуючи однією з одиниць, потрібно розуміти не лише свої персональні потреби, а й потреби всього бренду.
Власниця бренду Пін-Ап стверджує, що в їхній екосистемі робота побудована так, щоб результат досягався швидко та був якісним. На цьому етапі масштабування все добре працює. Але, як далі розвиватиметься екосистема, їй передбачити важко. Можливо, буде перехід на зовнішні ринки, – припускає Марина.
Пін Ап роками розвивалася у різних країнах, адже це міжнародний бренд. Як компанія пережила геополітичні зрушення, пов'язані із війною 2022 року? Які зміни у бізнесі це спричинило?
За словами Марини, їм непросто, як усім українцям. Але ще за часів коронавірусу вони навчилися робити багато чого, що допомагає і тепер. Зокрема працювати віддалено, автоматизувати бізнес-процеси та диверсифікувати ресурси в різні регіони, де розвивається Пін-Ап.
До екосистеми входила російська компанія. Вона мала ліцензію на букмекерську діяльність, а також онлайн казино зі своїм унікальним доменом. Але тепер її активи перебувають у іншого власника, а продукт закритий. Ребрендинг і під прикриттям не розглядалася: це була принципова позиція всіх учасників екосистеми.
З початком війни було відкрито офіс у Польщі, Єревані, Алмати. Ліцензійний продукт запущено у Казахстані. Так що Pin Up продовжує розвиватися за будь-яких обставин, але не забуває підлаштовуватись під сьогоднішні реалії. Тому компанія забезпечує гуманітарну допомогу для українців, чесно сплачує податки та підтримує своїх співробітників. Адже розвиток бренду це заслуга кожного з них.
Як ви залучаєте нові таланти до своєї компанії? Як співробітники можуть розвиватися професійно у Пін Ап?
У команді Pin UP важливо, щоб кожен співробітник мав професійні навички, але при цьому був здатний знаходити нестандартні рішення і мав цікавий досвід. Тому нові кандидати дуже ретельно відбираються, а колектив цінується високо, ділиться Марина.
Конкуренція висока, але Пін Ап завжди має що запропонувати своєму колективу. Це і цікавий продукт для роботи, і різноманітні навчання, і галузеві івенти, і підтримка work-life balance. Окрім цього, проводяться корпоративні заходи, тренінги, а також завжди є можливість рости кар'єрними сходами для кожного працівника.
Цього року Пінап відкрила новий офіс. Марина розповіла, що будь-який співробітник, якщо захоче, може працювати із будь-якого офісу. А враховуючи те, що розташування офісів у різних куточках світу, це ще й можливість подорожувати.
Але, незважаючи на те, що в компанії є багато приємних бонусів для працівників, до результату праці керівники досить вимогливі.
У сьогоднішніх реаліях, коли в Україні війна, питання соціальної відповідальності є дуже гострим. Якщо бренд не підтримує соціум, це розраховують як зраду. Що саме Pin Up робить у цьому сенсі?
Марина вважає, що сучасний бізнес соціально відповідальний за умовчанням. Це стало очевидним ще у 2019, під час всесвітньої пандемії та локдауну. Будь-який добрий керівник повинен розуміти: благополуччя людей, які працюють у компанії, — запорука успішного бізнесу.
Компанія Пінап з перших днів війни почала працювати над благополуччям співробітників. Вона надає всебічну допомогу: фінансову, психологічну, також допомагає з переїздами. За тими, хто пішов на фронт чи став волонтером, закріплені робочі місця. Керівники знають, що відбувається у їхніх підлеглих і можуть реагувати на будь-який запит.
Проте, сьогодні йдеться не лише про роботодавця та співробітника. Соціальна відповідальність таких брендів як PinUp під час криз розширюється, каже Марина. Тому компанія організувала роботу штабу, який допомагає всім, хто постраждав від війни, гуманітаркою.
Окрім цього, один із основних напрямків соціальної допомоги Pin Up — це допомога лікувальним закладам. Компанія співпрацює з Охматдитом, Феофанією, перинатальним центром у Харкові, а також лікувальними закладами в Миколаєві.
Також Марина наголошує, що Пін Ап хоче бути ще кориснішим. Нещодавно вона відкрила благодійну організацію PIN-UP Foundation. Цей фонд братиме активну участь у відновленні країни після бойових дій. Власниця бренду Пінап вірить, що це інвестиція в перемогу України.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |