В академии провели конкурс идей по созданию нового имиджа «Ребрендинг ПГАСА».
Многие организации и торговые марки регулярно проводят ребрендинг.
Что это такое? Ребрендинг — активная маркетинговая стратегия; включает комплекс мероприятий по изменению, либо его составляющих: логотипа, слогана, визуального оформления, с изменением позиционирования. Проводится в русле изменения концептуальной идеологии бренда.
Вот и Приднепровская государственная академия строительства и архитектуры ищет новые идеи для обновления.
Для этого был проведен конкурс идей, о чем в ПГАСА рассказали:
«КОНКУРС «РЕБРЕНДИНГ ПДАБА». РЕЗУЛЬТАТ – ГІДНИЙ!
Кафедра девелопменту нерухомості, обліку та маркетингу на початку квітня запросила студентів академії долучитися до конкурсу «Ребрендинг ПДАБА».
Найактивнішими виявилися першокурсники-маркетологи Павло РУДНИЦЬКИЙ, Ангеліна ПОДІНА, Дарина ВИХОДЕЦЬ, Ірина ВІТРЕНКО та Анна ПЕДОРИЧ з другого курсу (менеджмент та адміністрування). Вони об’єднались у команду і націлились на ребрендинг рідного Економічного факультету. І, на думку, організаторів конкурсу, керівництва факультету і академії цій команді вдалося вибудувати активну маркетингову стратегію факультету.
Скажемо відразу: молоді люди зробили великий крок від теорії до практики. Закладені в проєкті ідеї глибоко продумані, візуалізація привертає увагу, а креативи позбавлені штампу. Хоча б ось цей: «На ілюстрації зображені деталі пазлів, які разом складають нашу академію». Втім, у справедливості оцінки можете переконатись, переглянувши кілька сторінок розробленого брендбуку. Вони цілком професійні.
А ми тим часом спробуємо дізнатись, який досвід винесли студенти.
Ірина ВІТРЕНКО: «Я отримала величезний досвід у співпраці з людьми з різними фаховими компетенціями і навичками. Ми працювали в тісному контакті з представниками університету, щоб зрозуміти їхні цінності та позиціонування, і розробили детальний план дій для створення брендбуку, який відображав би їхню унікальність. Загалом, робота з командою над брендбуком університету була викликом. Цей проєкт стане одним із головних у моєму портфоліо, він приніс мені цікавий та надихаючий досвід».
Анна ПЕДОРИЧ: «Це будо щось чарівне, оскільки ми командою змогли створити продукт, який може виділити економічний факультет не лише візуально, а й якісно, оскільки створена структура ідентифікації виділяє економічний серед інших факультетів не лише нашого університету, а й інших вишів. Під час роботи над проєктом ми розвинули свої майбутні компетенції та вдосконалювали вже наявні таланти і навички. Я буду рада попрацювати ще в таких цікавих проєктах, можливо, навіть на вищому рівні».
А це вже думка тих, хто навчає, направляє, готує студентів до самостійного професійного шляху.
Евгенія МОРОЗОВА, в.о. завідуючої кафедрою ДеНОМ, економічний факультет: «Маємо відзначити плідну роботу, професіоналізм студентів вже з перших курсів. Студенти охоче погодились взяти участь у конкурсі. Підійшли до завдання дуже професійно . Створили команду, зробили робочий чат в телеграм, де обговорювали всі ідеї. Разом переглянули декілька брендбуків українських ЗВО. Розробили план роботи та приступили до втілення ідей. Завдання виконували сумлінно , відповідально, використовуючи всі технічні можливості та творчі здібності. Лише за один місяць вони створили цілком гідний, практичний, креативний продукт. Від кафедри ДеНОМ на учасників конкурсу очікують подарунки , сертифікат в квест рум. В наступному навчальному році сподіваємось на нові конкурси та нові досягнення нашої молоді у складі мультидисциплінарних команд!».
Микола САВИЦЬКИЙ, ректор: «Конкурсами наших студентів не здивувати. Вони системно беруть участь і перемагають у творчих змаганнях на різних, в тому числі, і на Всеукраїнських рівнях. Проєктне навчання - найкраща методика для опанування фахом. Цього разу наші майбутні економісти, маркетологи, менеджери показали високий рівень і справжній хист до обраної справи. Питання ребрендингу - на порядку денному не лише економічного факультету, а й нашої академії в цілому. Триває трансформація академії в цифровий, «зелений університет» - акредитовано нові освітні програми, відкрито нові спеціальності, підписано угоди із відповідними державними установами та європейськими організаціями, закладами вищої освіти країн ЄС. Тож, ці зміни мають знайти відображення у новій активній маркетинговій стратегії. І до цієї важливої роботи обов’язково залучимо наших студентів. Нам потрібен погляд молодих, бо за ними майбутнє».
За такою молоддю, як-то кажуть, не тільки наше майбутнє, а і наше теперішнє».
Иллюстрации – ПГАСА
Gorod`ской дозор | |
Фоторепортажи и галереи | |
Видео | |
Интервью | |
Блоги | |
Новости компаний | |
Сообщить новость! | |
Погода | |
Архив новостей |
Чему вы научить по строительству можете, если не в состоянии обеспечить простое содержание вверенного вам здания?
А вы о ребрендинге... Ответить | С цитатой