|«« | «« | »» | »»| |
Спеціалізована вагоноремонтна майстерня КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР продовжує роботу попри війну. Ця майстерня одна з передових у державі.
До повномасштабного вторгнення сюди приїжджали ремонтувати електротранспорт майже з усієї України (Києва, Кам’янського, Кривого Рогу, Маріуполя, Миколаєва). А нині тут передають досвід застосування новітніх технологій з ремонту трамвайних візків Миколаєву та Конотопу.
Тільки за 6 місяців цього року тут вже капітально відремонтували 1 тролейбус, 13 трамвайних вагонів та 1 снігоприбиральний трамвай. Ще 1 тролейбус та 3 трамвайні вагони – відновлюють прямо зараз.
Для підтримання працездатності, продовження терміну експлуатації рухомого складу на базі спеціалізованої вагоноремонтної майстерні проводять капітальні ремонти кузовів, трамвайних візків, двигунів та іншого обладнання. Бо головне завдання, яке міський голова поставив перед департаментом транспорту та транспортної інфраструктури ДМР, – якісне та безпечне перевезення пасажирів.
Заводський строк експлуатації трамвая – до 15 років, тролейбуса – до 10 років. І залежить він від пробігу. Після вичерпання строку експлуатації рухомий склад відправляють на капітальний ремонт. Усього в КП «Дніпровський електротранспорт» 185 тролейбусів, 254 трамвайні вагони, 44 автобуси та 36 одиниць спецтехніки: ретровагон, снігоприбиральні, піскопосипальні, поливомийні, вантажні вагони, технічні тролейбуси.
«У нас є три основних цехи, де працюють 162 людини: цех ремонту кузовів, агрегатно-ремонтний цех та електромеханічна дільниця. У процесі капітального ремонту ми повністю демонтуємо все обладнання, аби виявити всі несправності. Далі кожну деталь ремонтуємо. Після цих робіт у складальному цеху всі деталі збираємо. І рухомий склад готовий перевозити пасажирів», – зазначив начальник спеціалізованої вагоноремонтної майстерні КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР Юрій Карнаушенко.
У майстерні є сучасна матеріально-технічна база. У 2016-му її масштабно оновили. І з 2017 року після розбудови нових площ цеху працівники ремонтують шість кузовів на місяць замість двох. Власне виробниче обладнання суттєво економить кошти і зменшує вартість капітальних ремонтів на понад 50 %. Крім цього, повний цикл ремонтів трамвайних візків дозволяє проводити капітальний ремонт 1 візка на добу, що відповідає нормі невеликого заводу.
За словами чергового по місту, заступника директора департаменту транспорту та транспортної інфраструктури ДМР Олександра Лещенка, до кінця року планують капітально відремонтувати ще 17 трамвайних вагонів та 2 тролейбуси.
«Я впевнився, що роботи виконуються якісно. Матеріалів для ремонту достатньо. Тобто наш електротранспорт виконує всі завдання «на відмінно», що і забезпечує безперебійну роботу електротранспорту», – підкреслив Олександр Лещенко.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |