Телефон є цінним каналом залучення клієнтів. Рекламу, яка приносить такі звернення, можна вважати ефективною, адже телефонують зазвичай дуже зацікавлені люди. Але як дізнатися, які саме кампанії чи ключові слова приносять дзвінки? За допомогою колтрекінгу ― єдиного інструмента аналітики, що здатний зафіксувати таку офлайн конверсію, як телефонна розмова.
Колтрекінг – це відстеження джерела вхідних дзвінків. Технологія визначає, з якого рекламного каналу, кампанії, ключового слова клієнт дізнався про ваш продукт. Такі дані дають змогу вдосконалювати маркетинг на основі точних даних, а не здогадок і припущень.
Суть технології полягає в підміні номерів на сайті. Відвідувач сайт телефонує, а система звʼязує джерело переходу на сайт з телефонним номером, на який відбувся виклик. Так вдається визначити найбільш ефективні канали генерування лідів та визначити показники ROI рекламних кампаній.
Потужність колтрекінгу значно зростає при його інтеграції з іншими маркетинговими інструментами.
Зв'яжіть колтрекінг з Google Analytics, щоб співставляти дані про дзвінки з даними про відвідування сайту та поведінку користувачів на сторінках. Визначайте показники конверсії вашого трафіку в ліди. Робіть висновки про ефективність маркетингу.
Інтеграція колтрекінгу з CRM дає змогу автоматично передавати дані про дзвінки та створювати в системі угоди, завдання, контакти на основі дзвінка ― це спрощує роботу команди з обробки лідів.
Найбільш ефективним та вигідним колтрекінг буде тим компаніям, для яких телефонні дзвінки є основним каналом комунікації та способом продажів. Це бізнес зі сфери побутових послуг, туризму, нерухомості, роздрібних та гуртових продажів, медицини й освіти, юридичних консультацій тощо.
Ringostat має чимало вдалих прикладів впровадження та використання колтрекінгу для клієнтів. Компанії з різних галузей бізнесу здобули цінні про ефективність реклами для оптимізації маркетингу та збільшили показник ROI. Наприклад:
Якщо телефонні дзвінки мають ключове значення для ваших продажів, впровадження колтрекінгу – це не просто тренд чи експеримент, а необхідний крок. Завдяки відстеженню джерела дзвінків ви зможете чітко бачити, яка саме реклама генерує на ваш сайт трафік, що конвертується в телефонні розмови й врешті приносить продажі. Ці дані допоможуть в оптимізації маркетингового бюджету ― ви зможете впевнено інвестувати кошти в ефективні кампанії. І таким чином отримати ще більше прибутку.
Gorod`ской дозор | |
Фоторепортажи и галереи | |
Видео | |
Интервью | |
Блоги | |
Новости компаний | |
Сообщить новость! | |
Погода | |
Архив новостей |