Про це не знали навіть досвідчені дослідники нашого міста.
Жителі Дніпра знають, що під поверхнею нашого міста проходить безліч комунікацій – зливових, каналізаційних, комунікаційних та іншого типу.
А ось побувати у підземному царстві міста доводиться не багатьом.
Їх обстежують вузькопрофільні фахівці, а також невелике коло дослідників та екстремалів.
Але навіть для досвідчених фахівців у цьому світі є несподіванки.
Міський сайт неодноразово розповідав про публікації на історичну тему та відкриття досвідченого дослідника історії нашого міста, блогера, журналіста Артема Костюка.
Навіть для нього функціонування одного підземного тунелю стало несподіванкою. Ось що він про це розповів:
«Я давно знав про цей тонель, але не знав, що він зберігся до сьогодні. Схоже на колектор 60-70-х років, але ні - це був повноцінний тонель, який свого часу використовувався великою кількістю людей.Дивіться ілюстрації, вони пов'язані з текстом.
У 1940-х тут була акваторія Дніпра.
У 1960-х берегова лінія змінюється: з'являються перші обриси майбутньої Набережної Заводської, формується затока з човниковою станцією, потрапити туди можна пропливши під невеликим мостом.
У 70-х Набережна вже сформована, потрапити на човникову станцію можна по збудованому під вулицею тунелю.
У 2000-х затока перетворюється в болото, сьогодні там все поросло деревами.
А тунель залишився.
Дуже дякую підписнику Антону Петеру - він навіть тягнув мене туди, а я щось тяжкий на підйом був. Він пішов і пофоткав все сам.
До речі, такий прохід у затоку у місті є ще як мінімум один - і він скоріше за все функціонує».
Фото зі сторінки Артема Костюка.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
Хоть лодка и стояла на стоянке Я, сначала на Воронцовке, потом на малиновского, но покататься по тому тоннелю было прикольно. Відповісти | З цитатою