Електронні квитки, придбані до кібератаки, будуть відновлені в облікових записах пасажирів. Укрзалізниця надала інструкцію з відновлення квитка у своєму акаунті.
"Укрзалізниця" трохи оговталася від наймасштабнішої кібератаки й оголосила про початок повернення користувачам втрачених після кібератаки квитків, що були придбані раніше. Про це повідомляє національний перевізник на своїй сторінці передає УНН.
Тепер в облікових записах пасажирів будуть відновлені електронні квитки, які були придбані в застосунку та на сайті Укрзалізниці до кібератаки - йдеться у повідомленні.
Також в Укрзалізниці дали інструкцію з відновлення квитка, придбаного раніше, у своєму акаунті.
Для цього потрібно:
- Ми рекомендуємо всім пасажирам додати свою чинну електронну пошту до власних акаунтів у заявку та на сайті Укрзалізниці, оскільки всі нові квитки автоматично дублюються на пошту, якщо вона була вказана в профілі користувача - рекомендують працівники національного перевізника.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |