|«« | «« | »» | »»| |
Дніпро. Будинок по вул. Метробудівській, 12. Тут мешканці трьох квартир заборгували майже 140 тис. грн за водопостачання та водовідведення. Тепер їх відключають від цих послуг.
«Відключення здійснюється відповідно до Постанови КМУ №1405 від 29.12.2023 р. та передбачає обов’язкове попереднє інформування боржників не менше ніж за 30 днів до дати припинення послуги. Підприємство завчасно попередило цих боржників про наявність заборгованості та можливі наслідки її несплати. У абонентів було достатньо часу, щоб вирішити ситуацію: повністю погасити борг або укласти договір реструктуризації. Проте попередження було проігноровано, і КП «Дніпроводоканал» було змушене вдатися до крайніх заходів - технічного обмеження надання послуги», — зазначив начальник абонентної дільниці Новокодацького району КП «Дніпроводоканал» Дніпровської міськради Максим Галій.
Процедура технічного обмеження послуги відбувається без доступу до помешкання: каналізаційний стояк конкретного абонента блокують спеціальним обладнанням. Відновлення послуги можливе лише після повної сплати заборгованості та компенсації витрат, які пов’язані як з її припиненням, так і з відновленням.
«Станом на сьогодні заборгованість населення Дніпра за спожиті послуги підприємства перевищує 785,5 млн грн. Це серйозно ускладнює стабільну роботу водоканалу, адже саме своєчасна оплата рахунків – це основа стабільної роботи підприємства і гарантія безперебійного надання якісних послуг. Щоб уникнути негативних наслідків, як-то відключення, просимо містян не зволікати з оплатою та не накопичувати боргів. Якщо немає можливості одразу сплатити всю суму, звертайтесь до районних абонслужб для укладення договорів реструктуризації», – наголошує начальник інспекції по контролю за ремонтами експлуатаційних мереж КП «Дніпроводоканал» Сергій Ченчевич.
15 травня він є черговим по місту.
Наступною локацією у межах чергування став Соборний район Дніпра. Тут комунальники проводять заміну пожежного гідранта. Це потрібно, щоб підвищити надійність доступу до води для рятувальних служб у разі надзвичайних ситуацій та забезпечити ефективне реагування в екстрених умовах.
Процес заміни містить кілька етапів: демонтаж старого гідранта, підготовка до підключення, встановлення нового обладнання та обов’язкове випробування під тиском. Усі роботи виконують фахівці КП «Дніпроводоканал» без залучення підрядників, що гарантує якість, автономність та оперативність реагування.
«Ми системно працюємо над удосконаленням протипожежного водопостачання у Дніпрі. Сьогоднішній приклад — підтвердження того, що наші працівники якісно виконують свою роботу. Усі роботи відповідають технічним нормам, зауважень немає. Безпека мешканців — наш пріоритет», — підкреслив Сергій Ченчевич.
Станом на 15 травня в Дніпрі замінили 20 пожежних гідрантів.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |