Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Днепр » Новости города и региона
вт, 28 мая 2024
21:24

НОВОСТИ ГОРОДА И РЕГИОНА

В области собираются развивать речное судоходство

В области собираются развивать речное судоходство
11channel.dp.ua
У дніпропетровському порту замислились над будівництвом другого зернового термінала та елеватора. Перспектива — зниження вартості вантажних перевезень в Україні в цілому.

Великі транспортні можливості — даровані Дніпропетровщині природою — наразі майже не задіяні. Для перевезення вантажів як дешевий і зручний шлях — Дніпро використовувався з давніх давен. А тепер з кожним роком стає в пригоді — все менше.

З радянських часів тільки обсяги переробки вантажів у місцевому порту зменшилися майже в п'ятдесят разів. Про перевезення годі і казати.

Завдячують зменшенням рівня перевезень водники передовсім залізничникам. Вони демпінгують тарифами. Наздогнати їх річковий флот не в змозі — нафтопродукти навпаки дорожчають. Залізорудна продукція йде переважно у країни, з якими річкою не зв'язатися. Перспектива: до Європи — Дунаєм. Але рухомий склад — залишає бажати кращого, а оновлюватись знову таки бракує грошей.

В той же час згубити річкове транспортування — значить позбавити ринок вантажних перевезень конкуренції, а деякі види вантажів і зовсім кинути напризволяще. Експорт товарів, що транспортуються Дніпром шляхом «Ріка-море», перевищує імпорт у три рази. Погоду робить — металобрухт. Цього року до Турції його вивезено близько ста тисяч тон.

Незначні показники дали і зерновi. Імпортуються переважно будівельні матеріали і сировина для них та агломераційна руда для одного з метпідприємств регіону. Цей перелік лишається незмінним чимало років.

У той же час найбільший імпортер — Китай постачає свої товари в Україну через Одеський порт. Але на внутрішні річковi перевезення вони не потрапляють, а доправляються до місць реалізації автотранспортом.

За навігаційний період минулого року від оформлення вантажів на водному транспорті до бюджету надійшло понад тридцять мільйонів гривень. У дві тисячі восьмому ця цифра була на двадцять мільйонів більшою.

Регіону покращення судоплавства Дніпром стало б у нагоді. В минулі роки його розвиток навіть підпримувався спеціальною програмою. Річковий транспорт України — галузь приватизована. У портах розраховують на себе.

Дніпропетровський збирається розпочати з відновлення внутрішніх перевезень. Задіють існуючий елеватор, запроектують новий і по одному у всіх портах по Дніпру. Нарощення обсягів перевезень зернових зможе зробити річкове вантажне транспортування конкурентоспроможним. Що згодом знизить в цілому вартість вантажних перевезень в Україні.

Gorod.dp.ua на Facebook.


УррА!!!  (13.01.10 19:28): Даеш области подводный флот!!! Ответить | С цитатой
Влад  (12.01.10 15:58): drozd, не звиздите, дорогой товарищ. 6 часов... По Днепру от Денпропетрвоска до Киева - 430 км. За 6 часов, да еще со шлюзами - скорость по воде должна быть 110 км/ч, не меньше - а это скорость спортивного глиссера. Брехло! Ответить | С цитатой
Алекс  (12.01.10 12:02): Когда китайцы видят наш красавец Днепр на просторах которого нет ни единого судна у них глаза круглыми становятся. И я их понимаю. Сам, будучи в Шанхае, обалдел от движения грузовых судов по реке!!! Как на проспекте Правды!
Но суда давно порезаны в метал, а те что остались проданы за кардон. Что говорить, если от черноморского флота, от почти 800 единиц судов в настоящий момент осталось 2(!!!) и с Речьфлотом не лучше
Ответить | С цитатой
drozd  (12.01.10 01:41): vital (09.01.10 10:43): Да, здорово было бы если бы летом по Днепру с Красного Камня и с Победы в Центр ходили бы водные маршрутки и такси, а между Днепродзержинском, Днепропетровском и Запорожьем - водные автобусы!
-раньше в Киев ходили метеоры. По нашей области -ракеты. До киева можно было добраться с ветерко и похладой за 6 часов.
Ответить | С цитатой
Привет Куличу!  (11.01.10 16:02): Лучше подводный флот! Списать и намыть можно немерянно! Как это мерии в голову не пришло? Ответить | С цитатой
серый  (11.01.10 11:32): Прошу обратить внимание, всех кто коментировал, в статье ни одного слова не сказано о возобновлении пассажирских перевозок по Днепру. Речь идет только о грузоперевозках по реке. И смешно читать, что железная дорога демпингует цены на перевозки и этим ме6шает развитию речного транспорта. А развить речной флот, для своих нужд, хочет знаменитое СП "НИБУЛОН" за бюджетные средства. Ответить | С цитатой
Ракетчик  (11.01.10 09:57): Соглсен с моня, ведь были же! Спрашивал у товарища в запорожье, говорит весь парк (или как он называеццо?) Ракет продали в Латвию в начале 90-х... А было бы клево из Днепра в Запорожье по реке... Думаю Ракета бы шла не намного больше чем дряная, забитая Богдана, причем за те же, или чуть побольше деньги... Одна Ракета осталась в Днепропетровске, если ехать по Амурскому мосту, от Островского на каруны, то ее видать слева :( Ответить | С цитатой
колос  (11.01.10 08:00): Нашелся наконец настоящий ХОЗЯИН!
Вот кого надо в МЭРЫ!
Как чудно было проехать по Днепру в Киев, в Херсон на пассажирском теплоходе! Если б только цены не взвинтили!
Ответить | С цитатой
vital  (09.01.10 23:31): ДIД,!!! Не пори ерунду!!! Если взялся писать по украински, пожалуйста, пиши без ошибок-, что бы прочесть и понять можно было!!! А эта статья мне понравилась за то, что она не о политике, а об экономике Украины, а главное, о НАШЕМ ГОРОДЕ!!! Ответить | С цитатой
ДIД  (09.01.10 22:03): soul Таким чином, масове розкрадання і руйнація промислового потенціялу – це закономірний наслідок діяльности комуністичної номенклатури та червоного директорату. Характер цих людей, що стали владою незалежної України, такий, що інакше покерувати Україною, інакше господарювати в ній вони й не могли. Тобто Україна не могла оминути стадію руйнації продуктивних сил і жахливого зубожіння народу при переході від колоніяльного стану до незалежности, від соціалістичної до ринкової економіки.----на жаль, не можу пiсати так жеж складово,як i пан Левко,але на 100% згоден. Ответить | С цитатой
1 2 3 4
Gorod.dp.ua не несет ответственности за содержание опубликованных на сайте пользовательских рецензий, так как они выражают мнение пользователей и не являются редакционным материалом.

Gorod`ской дозор | Обсудите тему на форумах | Разместить объявление

Другие новости раздела:

ОБРАТИТЕ ВНИМАНИЕ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  Відео моменту: у Дніпрі на проспекті Яворницького чоловік нападав на жінок та бив їх, постраждали щонайменше троє (16)

•  В Україні з липня планують збільшити вартість бензину та дизелю (12)

•  Суд зобов’язав мерію Дніпра зберегти історичну будівлю Палацу профілактики (12)

•  Стеллу «Дніпро» знесуть, проте нову встановлювати не будуть. Чому? (7)

•  Метрополітен Дніпра проведе консультації з підрядниками для добудови 3 станцій (6)

•  На Дніпропетровщині в наслідок аварії за участю «ЗАЗ» та «Daewoo» є загиблий та постраждалі (5)

•  У Дніпрі відкрився вечірній базар у дворі старого цирку біля Центрального ринку «Озерка» (5)

•  Сімейний лікар має до 2000 пацієнтів: ситуація на Дніпропетровщині (5)

•  Відео моменту ДТП: у Дніпрі на кільці на Набережній Перемоги BMW перекинувся декілька разів та зніс стовп (5)

•  У Дніпропетровській області в овочевому цеху сталося масове отруєння: одну з потерпілих доставили в лікарню (4)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
8000
грн в месяц – минимальная зарплата с апреля 2024 г.

Источник
copyright © gorod.dp.ua
Все права защищены. Использование материалов сайта возможно только с разрешения владельца.

О проекте :: Реклама на сайте