Розподіл номерів за видами виглядав наступним чином: люкси та напівлюкси складали 26%, одномісні – 24%, двомісні – 42%, тримісні та з більшою кількістю місць – 8%.
Однією з найважливіших характеристик якості готельних послуг є рівень комфорту, адже поділ готелів за категоріями дозволяє приїжджим наперед зорієнтуватися стосовно запропонованих послуг, а також можливих цін. Категорії зірковості мали 42% готелів області, кількість яких до попереднього року не змінилася. Наявність структурних підрозділів сфери сервісу, які перебувають на балансі готелів, збільшилась на 17,2% у порівнянні з 2008р. і налічувала 18 кафе та барів, по 14 автостоянок і пралень, 13 саун, 9 ресторанів та інших підрозділів з надання додаткових супутніх послуг.
Упродовж 2009р. підприємствами готельної сфери було обслуговано 133,3 тис. осіб, з них майже 17 тис. іноземців. Відвідали та насолоджувались краєвидами Дніпропетровщини громадяни 111 країн світу. Найбільша кількість реєструвалась з Російської Федерації – 5,3 тис. осіб, Німеччини – 1,4 тис. та Сполученого Королівства – 1 тис. Кількість відвідувачів з Польщі, Сполучених Штатів Америки, Туреччини, Франції та Італії коливалась від 364 до 709 осіб.
Gorod`ской дозор | |
Фоторепортажи и галереи | |
Видео | |
Интервью | |
Блоги | |
Новости компаний | |
Сообщить новость! | |
Погода | |
Архив новостей |