|«« | «« | »» | »»| |
«Уряд веде системну роботу щодо підписання Угоди з Євросоюзом про «Відкрите небо» та формування спільного авіаційного простору з ЄС. В рамках цього особлива увага приділяється підвищенню безпеки польотів. Сьогодні ми відкрили один з найсучасніших не лише в Україні, а й у всій Східній Європі новий Центр керування повітряним рухом (державного підприємства «Украерорух») в аеропорту «Харків». До складу центру входить унікальна аеродромна диспетчерська вишка (АДВ) та аеродромний диспетчерський центр (АДЦ). Крім підвищення безпеки, центр керування може збільшити пропускну спроможність аеропорту за рахунок появи у диспетчерів нових можливостей для пришвидшення руху повітряних суден по аеродрому. Це вже четвертий сучасний Центр керування повітряним рухом в Україні (після Дніпропетровська, Сімферополя, Донецька)», - сказав Олександр Вілкул.
Він зазначив, що «Відкрите небо» дозволить залучити максимальну кількість авіакомпаній до роботи на ринку як внутрішніх, так і зовнішніх перевезень України, що сприятиме створенню нових робочих місць та зниженню цін на авіаквитки.
«Створення нових можливостей в аеропорту є важливою складовою розвитку Харкова як сучасного європейського міста. Це розширить його туристичні можливості та посилить зв’язки з аеропортами України та інших країн», - сказав Віце-прем’єр.
Наразі в місті із використанням механізму державно-приватного партнерства будується нова мультифункціональна арена в рамках підготовки до ЄвроБаскету – 2015, а також – універсальний спортивний тренувальний комплекс, на базі якого буде створена дитячо-юнацька спортивна школа. Це дозволить проводити в Харкові свята спорту міжнародного рівня, масштабні культурно-масові заходи.
Висота нової аеродромно-диспетчерської вишки, яка входить до складу Центру керування повітряним рухом (Украерорух) в аеропорту «Харків», – 45 метрів. Вона є другою за цим параметром в Україні (після Донецької – 51м). Але це єдина в країні вишка, кабіна якої (верхня частина) складається з шістнадцяти граней. Це наближує її форму до кола, що забезпечує диспетчерам огляд льотного поля в 360 градусів. Це дозволяє їм відстежувати рух повітряних судів не тільки по приладах, але й візуально, щоб контролювати всі перони, злітно-посадочні смуги, руліжні доріжки та повітряний простір навколо аеродрому. Також на вишці створена підвищена шумоізоляція, що сприяє більшої сконцентрованості і уважності диспетчерів.
«Символічно що урочисте відкриття Центру керування повітряним рухом відбувається напередодні Міжнародного дня авіадиспетчера. Тому прийміть найщиріші вітання з нагоди професійного свята фахівців, які щодня відповідають за безпеку повітряного руху в українському небі», - сказав Олександр Вілкул.
Також серед аеронавігаційних об’єктів, збудованих протягом останніх років в Україні – мобільні вишки у Львові та Харкові, 4 метеорадіолокатори нового покоління у Харкові, Львові, Донецьку і Сімферополі - для ефективного цілодобового стеження за погодними явищами у повітряному просторі. Для підвищення кваліфікації диспетчерів у сертифікаційному центрі Украероруху встановлено тривимірний диспетчерський тренажер «3D - Tower».
Продовжується співпраця з ЄБРР та ЄІБ у спільному проекті модернізації аеронавігаційної системи України (вартість - більше 100 млн. євро). Завдяки вжитим Урядом заходам щодо розвитку авіаційної галузі у вересні Україна отримала першу категорію безпеки Федеральної авіаційної адміністрації США (FAA). Відтепер українські авіаперевізники зможуть розширити географію польотів до США. До того ж завдяки першій категорії спрощується і отримання права на польоти в Канаду, Австралію і Японію. Також результатом системної роботи є те, що цього року на 6% зріс пасажиропотік через українські аеропорти.
Gorod`ской дозор | |
Фоторепортажи и галереи | |
Видео | |
Интервью | |
Блоги | |
Новости компаний | |
Сообщить новость! | |
Погода | |
Архив новостей |
Если в кучу овна вступить - говорят тоже что к деньгам. Не раз вступал, а баблос у олигархов все равно. Стоит задуматься. Ответить | С цитатой
Строят новые полосы, радары, инфраструктуру, отмывают горы денег...
Украина одна из самых нелетающих стран Европы... даже Бориспольский аэропорт в убытках - новые терминалы хотят закрыть. Многие иностранные авиакомпании сокращают количество рейсов, "лоукосты" не заходят - невыгодно... О "банкротстве" Аэросвита даже молчу (ибо это было не банкротство, а отмывание денег и легализация украденного "главным меноритом").
Может надо начать с приведения в порядок законодательства в сфере авиаперевозок?
Может господа ПРавители перестанут грести все в свой "общак"? Ответить | С цитатой