Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Днепр » Новости города и региона
вс, 23 июня 2024
05:06

НОВОСТИ ГОРОДА И РЕГИОНА

На Південному ГЗК введений в експлуатацію комплекс циклічно-поточної технології для транспортування руди

|«« «« »» »»|

23 листопада в м. Кривий Ріг Олександр Вілкул на Південному гірничо-збагачувальному комбінаті був присутній на введенні в експлуатацію комплексу циклічно-поточної технології (ЦПТ) для транспортування руди. Новий комплекс відкриває можливості для нарощування обсягів видобутку руди та знижує собівартість її транспортування на 30-40%.

«Для розвитку металургійної галузі в умовах світової кризи на першочерговий план виходить собівартість продукції. Впровадження нових технологій, які підвищують ефективність праці та знижують собівартість видобутку руди на підприємствах галузі є одним з ключових факторів конкурентоздатності української металургії. А також вітчизняної економіки в цілому, оскільки гірничо-металургійний комплекс займає близько 20% у структурі ВВП країни», - сказав Віце-прем’єр-міністр Олександр Вілкул під час введення в експлуатацію комплексу ЦПТ на Південному гірничо-збагачувальному комбінаті. Віце-прем’єр зазначив на важливості того, що вивільнені в результаті впровадження нового комплексу кошти підуть на подальшу модернізацію комбінату.

«Я розпочав трудовий шлях помічником машиніста екскаватора на Південному гірничо-збагачувальному комбінаті (ГЗК), виконував обов’язки гірничого майстра. Потім працював у керівництві комбінату. Південний ГЗК – назавжди залишиться для мене рідним підприємством. І я гордий тим, що моє рідне підприємство розвивається», - сказав Олександр Вілкул.

Як доповів Віце-прем’єру голова правління Південного ГЗК Костянтин Федін, спорудження в кар’єрі комбінату нового комплексу циклічно-поточної технології забезпечить технологічні можливості проведення гірничих робіт на глибині кар’єру понад 300 метрів, створить перспективу для розвитку комбінату в майбутні періоди, сприятиме підвищенню економічної ефективності праці та створенню нових робочих місць.

«Аналогічну циклічно-потокову технологію, таку як сьогодні введено на Південному ГЗК, ми впроваджували у 2006 році на Першотравневому кар’єрі Північного ГЗК під час будівництва нової дробильної фабрики №3. На той час це була найбільш масштабна програма не тільки на підприємстві, а й у всій гірничорудній галузі за всі роки незалежності України. Це дозволило значно збільшити обсяги видобутку руди», - сказав Олександр Вілкул, який на той час був Генеральним директором Центрального та Північного ГЗК.

Технологічно процес виглядає так: видобуту руду за допомогою екскаваторів завантажують на самоскиди та везуть до конвеєра. Цілий комплекс розгалужених підземних стрічкових конвеєрів та перевантажувальних вузлів доставляє руду нагору, долаючи відстань майже 4 тис погонних метри, де вона дробиться та далі надходить до рудозбагачувальних фабрик.

За рахунок зручності використання конвеєрів на більш глибоких горизонтах відкриваються нові можливості для Південного ГЗК. А саме - нарощування виробничих потужностей кар'єру до 30 мільйонів тон видобутку руди на рік вже до 2020 року. (Цьогорічна планова потужність кар’єру складає 23 млн тон).

«Модернізація – це ключ до стійкого і динамічного розвитку української економіки. Модернізація підняла з колін повоєнну Японію та Німеччину, стрімко вивела Азійських тигрів в число лідерів ринку, допомогла відбудувати нашу країну після Другої світової війни. Технічне та технологічне оновлення України і сьогодні - основний шлях для зміцнення конкурентоспроможності країни та підвищення добробуту людей», - сказав Олександр Вілкул.

Gorod.dp.ua на Facebook.


ДавноничёНЕпредПРинимал  (25.11.13 13:19): А как же ш у нас с новыми троллейбусами-трамваями? И где-когда метро? Ответить | С цитатой
1
Gorod.dp.ua не несет ответственности за содержание опубликованных на сайте пользовательских рецензий, так как они выражают мнение пользователей и не являются редакционным материалом.

Gorod`ской дозор | Обсудите тему на форумах | Разместить объявление

Другие новости раздела:

ОБРАТИТЕ ВНИМАНИЕ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  Прати треба вночі: експерт з Дніпра пояснив, чому графіки відключення важливі і їх неможливо уникнути (12)

•  24 пасажирські вагони та 2 екскурсійні. У Дніпрі до виходу на маршрути готують нову партію вживаних трамваїв з Лейпцига (11)

•  В Днепре на продажу выставили уникальный протезный завод (9)

•  Сильна злива та гроза. Як Дніпро впорався з черговим циклоном (9)

•  Автівку повністю зім'яло: у Дніпрі на Набережній Заводській Lexus вилетів з дороги та врізався в білборд, водія та пасажирку ушпиталили (7)

•  У Дніпрі відремонтували аварійні дерев'яні сходи до мосту на Монастирський острів: прохід відкрито (6)

•  У Дніпрі оновлюють аварійний трамвайний переїзд на розі просп. Лесі Українки та вул. Степана Бандери (6)

•  Конфлікт Тищенка із «Сином»: через що у Дніпрі «затримували» ексбійця Kraken (6)

•  Вандали облюбували сквер Янгеля у Дніпрі (5)

•  У Павлограді хочуть витратити 137 мільйонів гривень на реконструкцію будинку для переселенців (4)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
16,9
млрд грн - бюджет Днепра на 2024 г.

Источник
copyright © gorod.dp.ua
Все права защищены. Использование материалов сайта возможно только с разрешения владельца.

О проекте :: Реклама на сайте