Усі вони є співробітниками Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка Всеволода Лазаряна.
Над спільним проектом «Розробка методів підвищення ефективності експлуатації інфраструктури та рухомого складу залізничного транспорту в умовах реформування галузі» науковці працювали протягом 5 років. Свою розробку автори називають наразі вкрай актуальною для вітчизняного перевізника та зазначають, що впроваджувати її необхідно одразу в усіх областях. Про це повідомили в департаменті освіти і науки облдержадміністрації.
Проект «Розробка методів підвищення ефективності експлуатації інфраструктури та рухомого складу залізничного транспорту в умовах реформування галузі» має чотири рівні.
Зокрема, перший блок присвячено загальним рекомендаціям щодо залучення бізнес-партнерів та інвесторів для спільної роботи з Укрзалізницею.
У другій частині викладено розлогий опис способів мінімізації витрат на обслуговування та відправлення вантажів у залізничних вагонах. Тут враховані також специфіка самих вантажів і маршрутів, якими їх відправляють. Загальна концепція цієї частини розробки дозволяє вираховувати оптимальне співвідношення видатків між замовником і перевізником.
Третій блок містить у собі опис програми, яка дозволяє моделювати роботу залізничних станцій різного призначення та типу забудови. Завдяки комп’ютерному аналізу можна визначити, який тип станцій з її конструкціями та технічним оснащенням виходить на найвищий показник якості роботи у різних експлуатації. У перспективі це дозволяє раціонально розподіляти кошти на ремонти та переоснащення залізничних пунктів. Четвертий розділ присвячено правилам безпеки при гальмуванні та відчепі вагонів.
Gorod`ській дозор | |
Фоторепортажі та галереї | |
Відео | |
Інтерв`ю | |
Блоги | |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
Погода | |
Архів новин |