Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Днепр » Новости города и региона
вс, 06 октября 2024
00:41

НОВОСТИ ГОРОДА И РЕГИОНА

В Каменском могут сократить трамвайный маршурт №3

В Каменском могут сократить трамвайный маршурт №3

Содержать маршрут экономически невыгодно, но окончательное решение еще не принято.

Руководство каменского комунального предприятия «Трамвай» официально прокомментировало слухи о возможном закрытии 3-го маршрута.

Останнім часом містом поширюються чутки стосовно закриття трамвайного маршруту №3, а саме дільниці від зупинки «1-а Заводська» до зупинки «Карнаухівка». Особливо це питання стосується та турбує мешканців с.Карнаухівка та 6-ї сотні. Їх хвилювання цілком зрозумілі, тому керівництво комунального підприємства «Трамвай» звертається до жителів міста поставитися з розумінням до даного питання, тим більше, що про остаточне рішення мова наразі не йде.

Поки що на трамвайному маршруті вивчається пасажиропотік, з метою визначення його рентабельності. Згідно попередніх даних вагони по маршруту №3 від «1-ї Заводської» до «Карнаухівки» курсують майже порожніми. Цей факт пов`язаний з тим, що на сьогодні більшість промислових підприємств на зазначеній дільниці не працює або зменшили обсяги виробництва. Враховуючи вартість електроенергії, матеріалів, запчастин та те, що цю дільницю обслуговує дві тягових підстанції і значна кількість персоналу, підприємство несе великі збитки.

Також слід враховувати, що за даними останнього обстеження пасажиропотоку - 90% перевезених пасажирів на міському електротранспорті - пільгова категорія, і якщо раніше компенсація за перевезення пільгової категорії здійснювалась за рахунок державного бюджету, то з 2016 року – за рахунок міського бюджету.

Загальна протяжність трамвайної колії у нашому місті складає – 78 км. Протяжність дільниці від 1-ї Заводської до Карнаухівки – 3,5 км. Скорочення схеми руху дозволить зменшити витрати на утримання зазначеної дільниці, а це значна сума, яка складає близько 15,5 млн.грн. на рік. Ці кошти можливо перерозподілити на інші потреби підприємства та значно покращити якість обслуговування пасажирів. Не слід забувати, що останнім часом значно зросла вартість матеріалів необхідних для колійного господарства та енергогосподаства. Вартість рейки складає приблизно 62 тис.грн. за одну тонну, шпала дерев`яна для трамвайної колії коштує 600 грн. за одну штуку, вартість 1 кг контактного провода приблизно 252 грн.

На жаль багато дільниць трамвайної колії та контактної мережі знаходяться у край аварійному стані. Близько 10 % трамвайної колії ( 7,5 км) та 60 % нижньої будови колії (шпали та кріплення) потребують негайної заміни. 16 % контактної мережі, опор та кронштейнів потребуть ремонту у зв`язку із зносом, а 10 % (7,8 км) контактної мережі знаходяться в аварійному стані та підлягають заміні. Демонтовані трамвайна колія та контактна мережа можуть бути застосовані для відновлення аварійних дільниць на всіх трамвайних маршрутах. Цих матеріалів вистачило б більш ніж на 10 років. Очікуване використання матеріалів після демонтажу трамвайної колії та контактної мережі на суму- 15 млн.277 тис. грн.

Та не зважаючи на всі очевидні економічні плюси, керівництво КП КМР «Трамвай» розуміє, що залишати мешканців, які проживають або працюють на дільниці від «1-ї Заводської» до «Карнаухівки», без транспорту не можна. Тому поряд з економічним обгрунтуванням розробляються заходи та розрахунки з питання автобусного сполучення в даному напрямку. На разі ведуться перемови з міською владою, стосовно придбання за рахунок місцевого бюджету автобусів марки «ПАЗ». Поки не буде налагоджено рух автобусів за схемою «ДМК» - «Карнаухівка», мова про закриття маршруту №3 від зупинки «1-а Заводська» до зупинки «Карнаухівка» не йтиме.

Виходячи з усього вище перерахованого, ставити крапку в цьому питанні зарано. Всі економічні обгрунтування та розрахунки будуть ще ретельно вивчатись, проекти змін будуть виноситись на розгляд громадськості та депутатів міської ради.

Зрозуміло, що йти на такі непопулярні заходи – це крайня міра, але умови ринкової економіки вимушують вчитись рахувати. І як показує досвід – іноді щоб зберегти «велике» потрібно пожертвувати «малим».

Gorod.dp.ua на Facebook.


мама сына  (12.01.18 17:27): МЭР города Белоусов, вы же так поддерживаете, типа , детей и молодёжь, о каких секциях развлекательных мероприятиях для них может быть речь если вы их даже транспорта элементарного хотите лишить?! Ответить | С цитатой
житель 6-й сотни  (12.01.18 17:07): Приглашаю Вас , экономных и заботливых, сесть в свои крутые иномарки за руль и приехать к нам на 6-ю сотню , а лучше 3,5 км. пройти к нам пешком и обратно, думаю вас это очень впечатлит. Сократите 1- й маршрут трамвая, там маршрутка , практически, по такой стоимости возит, или сократите количество вагонов 2-го маршрута (уменьшатся затраты на эл.энергию), у них есть еще 22а и 22б. Вы спросите нас, жителей 6-я сотня ,мы вам подскажем на чем городу можно сэкономить, кроме нашего маршрута ... Ответить | С цитатой
житель 6-ой сотни  (12.01.18 16:58): я так понимаю, жители 6-й сотни для руководителей города не люди и совсем не интересны, 3,5 км. спасут город ,лучше возле горсовета и т.д. ставить очередной фонтан, который мотает электроэнергию осенью, когда уже не жарко, лучше за счет гор.бюджета приглашать никому не интересных артистов , перечислять подобное можно долго...Пардон, но мы ведь тоже работаем, делаем отчисления в городскую казну и не "заслужили "на то чтобы ездить 3,5 км. в трамвае, а не ходить пешком : мы работающие, наши дети, пенсионеры ...Обещанные автобусы ПАЗ из Карнауховки едут забитые, у нас не останавливаются в часы пик . Уважаемый МЭР, на дворе 21 век , почему мы возвращаемся в каменный (нас возвращают). Сделайте платный проезд для пенсионеров , 5 грн. в неделю они могут выделить на проезд. У МНОГИХ ПЕНСИИ БОЛЬШЕ , чем у работающих людей. Вы поселок совсем забросили, ни дорогу не ремонтируете , такси даже не хочет везти, теперь еще по ней и пешком ?! Заботливые и экономные вы наши . Ответить | С цитатой
Ия  (12.01.18 08:17): А как же работники ДП"Азот", люди работают до 5 вечера , а трамвай уходит в 4часа 58 мин. и ведь только проходная начала пропускать людей которые смотрят с печалью в след трамвая.Ни маршруток ни автобусов в это время нет.Особенно классно мерзнуть зимой в темноте. Ответить | С цитатой
Мнение  (11.01.18 20:28): Закрыть нельзя: до минимума сократить кол-во трамваев на маршруте.Но при этом добиться четкого соблюдения ГРАФИКА движения как во многих городах. По трамваям можно проверять ЧАСЫ. И для этого практически ничего не нужно: все есть. В Карнауховке, как и в центре, тоже проживают льготники. Ответить | С цитатой
1
Gorod.dp.ua не несет ответственности за содержание опубликованных на сайте пользовательских рецензий, так как они выражают мнение пользователей и не являются редакционным материалом.

Gorod`ской дозор | Обсудите тему на форумах | Разместить объявление

Другие новости раздела:

ОБРАТИТЕ ВНИМАНИЕ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
65
лет со дня первой местной телевизионной передачи в Днепре

Источник
copyright © gorod.dp.ua
Все права защищены. Использование материалов сайта возможно только с разрешения владельца.

О проекте :: Реклама на сайте