Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Пн, 19 травня 2025
22:26

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Борис Філатов обговорив із представниками одного з найбільших китайських банків можливу співпрацю в оновленні діючої підземки у Дніпрі

Борис Філатов обговорив із представниками одного з найбільших китайських банків можливу співпрацю в оновленні діючої підземки у Дніпрі

Міський голова Дніпра Борис Філатов зустрівся з представниками Промислово-комерційного банку Китаю та китайської залізниці.

Їхній візит до міста допомогли організувати підрядники добудови метрополітену у Дніпрі – компанія Limak.

Промислово-комерційний банк Китаю входить до четвірки найбільших державних фінансових установ у цій країні.

«Вдячний нашим турецьким партнерам – компанії Limak за те, що вони організували цю зустріч. Сподіваюся, вона покладе початок новій співпраці. Ми знаємо, наскільки глобальні ваші компанії. Необхідно обговорити можливі пропозиції», – сказав Борис Філатов.

Як відомо, наявні станції підземки були запроектовані у 70-х роках минулого століття. Тож на тлі будівництва нової, сучасної частини метрополітену виникла проблема поєднання технологій двадцятого та двадцять першого століть. Крім цього, у міста є потреба у придбанні нових потягів метро. На все це необхідно близько 30 млн євро.

За словами представників Промислово-комерційного банку Китаю, для закупівлі нових вагонів й осучаснення систем управління рухом у метрополітені можуть задіяти муніципальний або державний кредит. Серед інших можливостей – залучення Європейського банку реконструкції та розвитку або Китайського банку розвитку. Який саме варіант співпраці може бути обраний, сторони вирішать під час подальших перемовин.

Gorod.dp.ua на Facebook.


Днепр_2  (18.10.18 16:06): *** выдает кредит после реализации очередного этапа за свои деньги. Причем его представители участвуют в приемке. Відповісти | З цитатою
Студент  (16.10.18 21:43): Городу необходима линия на левый берег, искать средства на строительство надо уже сейчас. Відповісти | З цитатою
Горожанин  (16.10.18 17:46): Да сколько дорог и городского автотранспорта можно было купить и сделать.. Відповісти | З цитатою
ооо  (16.10.18 11:42): Полесовы - ПРИВАТовцы продолжают строить планов громадьё. При этом кредиты-кредиты-займы бесконечны. Но особо нужных и важных проектов до сих пор не реализовали. Відповісти | З цитатою
Зайцева Ирина  (16.10.18 11:37): После открытия метро в Днепропетровске, 2 состава были отданы в Киев (по причине малой загрузки),с обещанием вернуть их после окончания строительства первой части метро. Где вагоны, Зина? Или уже никто не помнит? Відповісти | З цитатою
XXX  (16.10.18 11:24): Пора бы уже обсуждать перспективы сооружения 2й линии и искать под это финансирование! Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
45
років будинку Дніпровського цирку

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті