Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Ср, 22 травня 2024
09:24

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Замінюють сидіння, вікна та оновлюють двигуни: у Дніпрі тривають капітальні ремонти міського електротранспорту

|«« «« »» »»|

У Дніпрі ремонтують рухомий склад міського електротранспорту. Трамваї та тролейбуси регулярно оновлюють: замінюють сидіння, обшивку салону та за потреби ремонтують частини кузову.

Замість старих табличок з номером маршруту з’являються сучасні електронні табло, на яких вказані кінцеві зупинки. Фарбують рухомий склад відповідно до міського дизайн-коду: трамваї - гранатові, тролейбуси – лазурні.

«Електротранспорт Дніпра на другому місці в країні після Києва за кількістю рухомого складу. Усього 440 одиниць. Щоденно в місті працюють 120 тролейбусів та 180 трамваїв. Капітальний ремонт проводиться один раз на чотири-п’ять років. У 2021-му проведено 36 капітальних ремонтів трамваїв, це 16% від усього парку, також відремонтовано 3 тролейбуси. Під час робіт здійснюється перевірка рами, заміна електропроводки, вікон, сидінь; проводиться ремонт двигунів, візків», - розповів заступник директора з експлуатації та перевезень КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР Володимир Сусленков.

У Дніпрі вагоноремонтна майстерня КП «Дніпровський елекротранспорт» (просп. Сергія Нігояна, 49) оснащена сучасним обладнанням та обслуговує не лише міський електротранспорт, підприємство ремонтує трамвайні візки з Запоріжжя, Кривого Рогу, Києва.

В майстерні працюють 187 людей, це токарі, зварювальники, монтажники. Капітальний ремонт трамваю чи тролейбусу триває близько 20 робочих днів, зазначив начальник вагоно-ремонтних майстерень КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР Анатолій Цибулевський:

«Одночасно в наших цехах ми можемо проводити капітальний ремонт 8 одиниць електротранспорту. Найважчий етап - це відновлення кузову, аби він міг ще довго експлуатуватися».

Gorod.dp.ua на Facebook.


Мыздобул  (03.02.22 12:05): интересно, а когда путевое развитие будут менять? Відповісти | З цитатою
Василий  (03.02.22 10:30): Капитальный ремонт - это здорово. А салоны и окна в транспорте, входящем на маршрут, мыть когда-нибудь станут? Відповісти | З цитатою
Водитель тролл  (03.02.22 09:27): А когда на моем тралике поменяют Відповісти | З цитатою
.  (02.02.22 19:58): Работники - молодцы, спасибо.

Но тот, кто придумал этот цирк с масками устроить на рабочем месте токаря или работающего с колесными парами, - хоть бы подумал. Кто на этих людей кашлять будет? Колёса? Даже если предположить, что колесо кашлянет, то тут не маска нужна, а подгузник для сдерживания "удивления" от произошедшего. Не говоря уже о том, что на станке работать в маске просто опасно - запотевают защитные очки
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
обыватель  (02.02.22 18:31): Всё-таки непонятно, как могли закупить такие узкие и неудобные трамваи с ужасной вентиляцией салона вместо нормальных, ещё и поставить их на забитый центральный маршрут.
Мужикам-работягам депо - уважуха. Даже страшно представить, на ком это всё будет держаться, когда их не станет.
Відповісти | З цитатою
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
50
років проіснувала газета "Днепр вечерний" у паперовому форматі

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті