|«« | «« | »» | »»| |
У Дніпрі ремонтують рухомий склад міського електротранспорту. Трамваї та тролейбуси регулярно оновлюють: замінюють сидіння, обшивку салону та за потреби ремонтують частини кузову.
Замість старих табличок з номером маршруту з’являються сучасні електронні табло, на яких вказані кінцеві зупинки. Фарбують рухомий склад відповідно до міського дизайн-коду: трамваї - гранатові, тролейбуси – лазурні.
«Електротранспорт Дніпра на другому місці в країні після Києва за кількістю рухомого складу. Усього 440 одиниць. Щоденно в місті працюють 120 тролейбусів та 180 трамваїв. Капітальний ремонт проводиться один раз на чотири-п’ять років. У 2021-му проведено 36 капітальних ремонтів трамваїв, це 16% від усього парку, також відремонтовано 3 тролейбуси. Під час робіт здійснюється перевірка рами, заміна електропроводки, вікон, сидінь; проводиться ремонт двигунів, візків», - розповів заступник директора з експлуатації та перевезень КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР Володимир Сусленков.
У Дніпрі вагоноремонтна майстерня КП «Дніпровський елекротранспорт» (просп. Сергія Нігояна, 49) оснащена сучасним обладнанням та обслуговує не лише міський електротранспорт, підприємство ремонтує трамвайні візки з Запоріжжя, Кривого Рогу, Києва.
В майстерні працюють 187 людей, це токарі, зварювальники, монтажники. Капітальний ремонт трамваю чи тролейбусу триває близько 20 робочих днів, зазначив начальник вагоно-ремонтних майстерень КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР Анатолій Цибулевський:
«Одночасно в наших цехах ми можемо проводити капітальний ремонт 8 одиниць електротранспорту. Найважчий етап - це відновлення кузову, аби він міг ще довго експлуатуватися».
Gorod`ській дозор | |
Фоторепортажі та галереї | |
Відео | |
Інтерв`ю | |
Блоги | |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
Погода | |
Архів новин |
Но тот, кто придумал этот цирк с масками устроить на рабочем месте токаря или работающего с колесными парами, - хоть бы подумал. Кто на этих людей кашлять будет? Колёса? Даже если предположить, что колесо кашлянет, то тут не маска нужна, а подгузник для сдерживания "удивления" от произошедшего. Не говоря уже о том, что на станке работать в маске просто опасно - запотевают защитные очки Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
Мужикам-работягам депо - уважуха. Даже страшно представить, на ком это всё будет держаться, когда их не станет. Відповісти | З цитатою