У рамках проекту «Економічний розвиток українських міст» було визначено три основні напрямки розвитку Павлограда. Про це повідомив голова Комітету стратегічного планування Павлограда Юрій Муха у своєму виступі на фінальному засіданні-семінарі з україно-американського проекту «Економічний розвиток українських міст» (ЕРУМ) 14 вересня.
Семінар проводився за участю радників та консультантів ЕРУМ. На засіданні було обговорено та стверджено стратегічні, оперативні мети та завдання громади Павлограда, як на найближчу перспективу — до квітня 2007 року, так і на тривалий — до 2020 року — час.
Головним напрямком стратегічного бачення, як зазначив у своєму виступі Юрій Муха, є забезпечення зростання стандартів життя для жителів Павлограда, нових можливостей для підприємців щодо інвестицій та заохочення до зростання бізнесу. Виходячи з цього, було визначено три критичні питання, які складатимуть три пріоритетні напрямки Стратегічного плану економічного розвитку Павлограда: розвиток бізнесу, розвиток людських ресурсів, розвиток інфраструктури.
Зокрема, передбачається розробка унікального бренду і маркетингового заклику на основі визначених сильних сторін Павлограда, що є привабливими для бізнесу, наприклад, таких, як транспортні переваги, наближеність до Дніпропетровська, ресурси для хімічної промисловості, регіональна сільськогосподарська і вугледобувна галузі. Власний бренд Павлограду необхідно мати вже в травні наступного року. В такий же термін передбачається створити посібник для інвесторів. Для цього потрібно визначити цільових інвесторів, які добре відповідають ресурсам міста, розробити низку інвестиційних пільг, які б мали заохочувати підприємців до розміщення своїх виробництв і здійснення інвестицій у Павлограді.