Підвищення вартості проїзду в маршрутних таксі Дніпропетровська цілком законне. Про це в інтерв’ю інформагентству «Придніпров’я» заявив начальник управління транспорту Дніпропетровської міської ради Василь Мацапура.
За словами Василя Мацапури, на сьогодні фактично не існує державного регулювання вартості проїзду в маршрутних таксі, які здійснюють перевезення в межах міста, і перевізники мають право, попередивши міськвиконком за 20 днів, підвищити тарифи на свої послуги.
Як зазначив начальник управління транспорту, таке попередження від міських перевізників надійшло ще у серпні, коли почали суттєво зростати ціни на пальне.
Василь Мацапура також зауважив, що зараз середня вартість дизельного пального, на якому працюють «маршрутки», складає 3,8 грн ( для порівняння — у грудні 2004 року, коли сесія Дніпропетровської міської ради затвердила максимальну вартість проїзду в міських маршрутних таксі на рівні 1,5 грн, дизельне пальне коштувало 2,2 грн).
За даними Василя Мацапури, на сьогодні вартість проїзду фактично у всіх маршрутних таксі Дніпропетровська становить 1,5 грн, і тільки один маршрут — №70 «Житловий масив Придніпровський — площа ім. Островського» — підняв ціну до 2 грн.
За словами начальника управління транспорту, зараз міська влада Дніпропетровська веде переговори з перевізниками, які працюють на найдовших маршрутах, зокрема з житлового масиву «Ігрень», з тим , щоб зберегти існуючий тариф — 1,5 грн.
Як повідомляло інформагентство «Придніпров’я», вартість проїзду в маршрутних таксі Дніпропетровська почала підвищуватись з 1 грн до 1,5 грн 30 серпня 2005 року.
А между тем в тут в Италии никто на маршрутках не ездит, везде автобусы, не сказал бы что они навороченные, очень даже простенькие. Ну и проезд конечно у них на порядок дороже нашего, европа все таки. Думаю надо ввести автобусы и/или троллейбусы, сделать на них цену приемлиемую. Все гнилые маршрутки списать нафиг или продать в другую страну, оставить только те что в отличном состоянии, и назначить маршруткам высокую цену. Ответить | С цитатой
пересаживайтесь на трамы и тралики!!!!!
Там кстати, гораздо меньше пихают, просторнее и дешевле!!!
В чешке можно спокойно попить пива, облокотившись на заднее окно, и никто не будет мешать......
токо на паруса тралики не ходять, хотя нитки есть
было бы полезно того мацапуру загнать жить на парус, дать 1 (одну!) зарплату 500 грв, и хай добирается на работу с 2-мя пересадками...
погляжу на этого хмыря через пару месяцев..........
хотя народ и сам виноват, другим транспортом не пользуется, а запихается в маршрутобусы......
КОРОЧЕ - РУКОВОДСТВО ЗАЖРАЛОСЬ!!!!!!!!!!!!!!! Ответить | С цитатой
Или там правительство другое ? Ответить | С цитатой
Мы требуем немедленного снижения платы за проезд в автобусах "Богдан" и "Эталон" до 75 коп, а в маршрутных такси до 1 грн. В случае не выполнения наших требований обязуемся пересесть на городской электротранспорт. Ответить | С цитатой
И это после поднятия цен!!! Маршрутки стали ходить реже, а пассажиров то не уменьшилось. Почему никто не следит за выполнением условий перевозок? Наверное, это действительно выгодно многим, кроме пассажиров, конечно.
Многим людям приходится добираться на работу двумя маршрутками, хотя расстояние не такое большое, например с ул. Рабочая на ж/м Западный. Но кому до этого дело? Ответить | С цитатой