Міська влада готується до прийняття бюджету 2006 року. Усі управління і служби складають плани розвитку своїх галузей та ведуть розрахунки їх фінансування. Вже виділені пріоритетні напрямки розвитку Дніпропетровська на 2006 рік і саме їх фінансування буде закладено до бюджету у першу чергу.
Сьогодні міському голові Івану Куліченку докладали про свої плани та перспективи ремонту доріг на 2006-2007 роки керівники комунальних служб міста та проектанти. Меру була презентована схема доріг, які планується найближчим роком капітально відремонтувати.
Спеціалісти рекомендують у зв'язку з тим, що Дніпропетровськ не має об'їздних шляхів, продовжити, як і раніше виконувати першочергові роботи по маршрутам руху транзитного транспорту, центральної частини міста, та вулицям, паралельним основним магістралям.
Це наступні дороги: Кирилівській шляхопровід, вул. Каруна, вул. Луговська, вул. Ростовська, Кайдакскій міст. Ведуться проектні розробки по капітальному ремонту проспекту Петровського. Тут планується трамвайний шлях облаштувати аналогічно вулицям Чернишевського та Карла Лібкнехта, та ліквідувати розділову частину в районі вулиць Гомельскій та Алтайскій, де звужено проїзд. В цьому напрямку також пропонується розширити вулиці Павлова і Щепкіна та виконати капітальний ремонт вулиць Нестерова, Камчатській та Бабушкіна.
У проект планів на 2006 рік планується включити і ділянку пр. Калініна від БК “Ілліча” до вул. Маяковського у напрямку руху на житловий масив Західний. У наступному році, в залежності від фінансування пропонується включити до плану ремонт частини дороги по пр. Правди від вул. Байкальскої до виїзду з міста. Щодо центральної частини міста, то тут планується включити до плану розв'язку мосту №2 (вул. Ломана, Баумана, Літейна, пл. Д.Бідного), Набережну, Сєрова, Чкалова, пр. Пушкіна (від пр. Кірова до вул. Шмідта), вул. Шмідта ( від пр. К.Маркса до пр. Пушкіна), закінчити роботи по вул. Свердлова. Серед другорядних доріг планується провести ремонт вул. Саксаганського, Мандриківській, Меренкова, частини пр. Свободи, Братів Трофімових та інших.
Щодо фінансування, то за підрахунками проектантів на виконання всіх цих планів необхідно біля 350 мільйонів гривен. Для міського бюджету це дуже великі кошти. Для зрівняння, у 2005 році у Дніпропетровську капітальним ремонтом виконано роботи на 50-ти об”єктах загальним протягом 45 км та площею біля 650 м кв. На це було витрачено 64,3 млн. грн.
Остаточно питання скільки місто витратить на капітальний ремонт доріг у 2006 році буде відомо вже наприкінці грудня. Але, однозначно, заявив Іван Куліченко, фінансування робіт буде складатися з чотирьох джерел: міського бюджету, інвестицій від компаній які вже ведуть будівництво у місті, інвестицій від компаній, які планують будуватися, та від муніципального займу.
У четвер про плани розвитку на 2006 рік та про бюджетні пропозиції міському голові Івану Куліченко будуть докладати спеціалісти Державного комунального підприємства електромереж зовнішнього освітлення “Міськсвітло”.
14:35 15.12.2005
Большинство россиян (39%), отвечая на вопрос, в какую эпоху они хотели бы жить, будь у них возможность выбора, заявили, что хотели бы жить в современной России. В то же время 31% ответили, что отдают предпочтение временам правления Леонида Брежнева.
Таковы данные опроса, проведенного Всероссийским центром изучения общественного мнения (ВЦИОМ), которые были обнародованы в четверг, 15 декабря.
Как отмечают эксперты, другие исторические периоды находят гораздо меньшее число сторонников.
Так, в эпоху Иосифа Сталина хотели бы жить 6% опрошенных, Бориса Ельцина - 1%, в России конца XIX - начала XX века - 4% опрошенных. Затруднились с ответом на этот вопрос 7% респондентов.
Как показал опрос, современный период и период, когда у власти находился Леонид Брежнев, популярны во всех возрастных группах населения. Так, в современной России хотят жить 62% 18-24-летних респондентов (в эпоху Леонида Брежнева - 10%) и 27% пенсионеров Ответить | С цитатой
Когда ты-ROmi лично проедиш по ул.Ермолова или через перекрёсток на 12кв.-тогда и поговорим.А так сиди и не ....
Там где-то были ещё деньги от продажи Паруса,и даже бы ло обещано их пустить на ремонт всё тех же дорог, а не увесилительных центров.
Было:Раньше думай о Родине,а потом о себе.
Есть:Сейчас думаю о себе,а если останется-о ком-то Ответить | С цитатой
По тем дорогам,о которых мы пишем и ещё напишут,ни одна господская машина не ездила и наврядли проедит.По ним можно ездить только на танках.
Вопрос:куда идут транспортые сборы,налоги от предриятий,выделенные средства с госбюджета?
Пока не будет найден ответ и ,соответственно, решон-будем мы гробить СВОИ авто. Ответить | С цитатой