Діяльність перевізників, які діють у рамках приватної мережі міських пасажирських перевезень, — товариств «Анкул», «Алекс плюс», «Вестал», «Інтріс», «Автострада», РІА «Дніпро» — визнана Господарським судом Дніпропетровської області незаконною і заборонена. Про це інформагентству «Придніпров’я» повідомив начальник Управління транспорту Дніпропетровської міської ради Василь Маціпура.
Як стало відомо інформагентству «Придніпров’я», після проведення конкурсу на право міських пасажирських перевезень на початку 2005 року, деякі перевізники, котрі не отримали права обслуговувати маршрути, подали позови до суду на незаконність рішення конкурсного комітету та на його необґрунтованість. Справи було розглянуто Бабушкінським та Ленінським судами Дніпропетровська, і суди у цих скаргах відмовили. Проте приватна мережа розпочала діяльність.
У свою чергу, Управління транспорту міської ради також звернулося до суду з позовом про визнання діяльності перевізників приватної мережі незаконною та проханням заборонити їхню діяльність.
Господарський суд Дніпропетровської області прийняв рішення заборонити товариствам «Анкул», «Алекс плюс», «Вестал», «Інтріс», «Автострада», РІА «Дніпро» пасажирські перевезення на міських маршрутах без укладання договору замовника, на підставі самоправно виданих дозволів. Наразі апеляція перевізників приватної мережі відхилена.
«Загальна ознака перевізників, які не отримали право на обслуговування маршрутів — це ті суб’єкти підприємницької діяльності, які не мали жодного транспортного засобу, які не мали виробничих баз, заробляли виключно на перепродажу права обслуговування маршрутів приватним підприємцям, власникам транспортних засобів», — поінформував Василь Мацапура.
Рішенням суду багатьох перевізників позбавили ліцензії на перевезення пасажирів на міських маршрутах. Також перевізники мають сплатити стягнення у розмірі понад 400 тисяч гривень через порушення правил надання послуг.
Кстати не занимайтесь бредом не пакуйтесь в маршрутки. У нас ходят замечательные немецкие автобусы полупустые по 50 коп. и время в дороге почти тоже. Ответить | С цитатой
1. Ликвидацию 119 маршрута, на котором ездит пол-Победы, работающих и учащихся в Нагороном районе (маршрут всегда переполнен).
2. Ликвидацию 104 маршрута (маршрут всегда переполнен), которым Победа попадала в Нагоргый район, в Центр и обратно. Переназначение 104 маршрута на Парус и создало именно те скотовозы, о которых вы пишете. Кроме этого, 120 и 17 маршруты перестали справляться с перевозкой. Только появление маршрута 104-А (по старому) как-то разрядило обстановку.
3. Переназначение на Западный (а по сути ликвидацию маршрута 118 (Победа-Центр-Вокзал). В совокупности с решениями по 104 и 119 маршрутам это еще больше усугубило обстановку.
Да, есть маршруты 152 и 47. Но это и есть те самые скотовозы.
В связи с этим возникает следующие ощущения:
1. Управление транспорта горисполкома лоббирует интересы конкретных предприятий.
2. Управлению глубоко плевать на реальные интересы горожан.
3. Управление просто непрофессионально. Ответить | С цитатой
Т.е. попросту говоря запретили деятельность прихлебателей которые сами перевозками не занимались, а просто "крышевали" фирмы перевозчики, имея с них процент на ровном месте. Кстати, именно из за таких как они цена на проезд в маршрутках выше чем где либо на Украине, поэтому от этого выиграли в конечном итоге все Ответить | С цитатой