За останні півроку в Дніпропетровській області відібрали ліцензії у дванадцяти автопідприємств, що перевозять пасажирів. У цілому було зафіксовано одинадцять з половиною тисяч порушень транспортного законодавства та за всілякі порушення отримано штрафів сто п’ятдесят тисяч гривень.
Про такі успіхи в роботі поки ще молодого територіального управління Головної держінспекції на автомобільному транспорті на прес-конференції розповідав його керівник Ринат Бузяков.
Можливо, це й не так, але, здається, метою прес-конференції було довести, як погано перевозили пасажирів до створення нової контролюючої цю галузь структури і яке поліпшення ситуації можна спостерігати зараз. Начальник територіального управління Головавтотрансінспекції в Дніпропетровській області Ринат Бузяков вважає, що його відомство стопроцентно відробляє державні гроші. За сім місяців зареєстровано півтори тисячі випадків відсутності документів на право перевезення пасажирів, а питання про незадовільний технічний стан маршрутних таксі поставлено перед шестистами перевезниками.
Найбільші претензії до так званої приватної мережі маршрутних таксі. Але і серед інших автопідприємців є юридично не дуже охайні. Основні порушення — встановлення у маршрутках додаткових місць для сидіння, відсутність технічного контролю за машиною. Та саме розповсюджене порушення — перевезення стоячих пасажирів у малогабаритних маршрутних таксі.
Утім справжня причина забитих маршрутних таксі Ринату Бузякову, як і усім нам, звісно, відома. І виникла вона якраз завдяки славнозвісному тендеру на право працювати офіційним перевізником пасажирів. Чому замість автобусів на лініях досі працюють малогабаритні маршрутки, чому їх кількість не задовільняє потреби населення, особливо у часи пік, і чому багато маршрутів сформовано так, що люди не можуть сісти у маршрутку навіть на першій зупинці, бо вона вже забита. Ці питання насамперед треба поставити перед транспортним управлінням і перед тими, хто колись проводив тендер.
-создание конкурентной среды
-безпристрастный конроль качества
Если этого не делать, то всё остальное - пустая говорильня, которой прикрывают поле для взращивания коррупции и пустой траты денег.
Именно это "неделание" у нас сейчас и процветает:
маршруты монополизированы;
действенного контроля за качеством нет;
коммунальный электротранспорт власти не развивают
Всё это говорит о том, что те кто управляет данной ситуацией или не компетентны, или заинтересованы в таком состоянии дел. Ответить | С цитатой
на работу по утрам попасть вовремя стало весьма проблематично.Для примера - попасть с Рабочей к Шиннику просто невозможно.
117 узаконенная (БОГДАН), такое впечатление, один на маршруте (ж/м Фрунзенский - Героев Сталинграда тупик тр №12), 106 просто не останавливается из-за переполненности, а если и остановится, то приходится ехать стоя в скрюченной позе.
И тут у меня возникает вопрос - ЧТО ЛУЧШЕ: ЕЗДИТЬ СТОЯ В ПЕРЕПОЛНЕННОЙ УЗАКОНЕННОЙ МАРШРУТКЕ ИЛИ СИДЯ, НО В НЕРАЗРЕШЁННОЙ? ЧТО БЕЗОПАСНЕЕ ДЛЯ ПАССАЖИРА С ТОЧКИ ЗРЕНИЯ ВЕДОМСТВА ГОСПОДИНА БУЗЯКОВА? Ответить | С цитатой