Дніпропетровська влада зайнялася впорядкуванням зовнішньої реклами в центрі міста: протягом наступного року тут планується демонтувати 200 білбордів і замінити їх на більш компактні рекламні носії. Про це інформагентству «Придніпров’я» повідомили в рекламному агентстві «Outdoor-сервіс» (Дніпропетровськ).
Концепція розміщення й розвитку зовнішньої реклами в Дніпропетровську, розроблена міською владою, передбачає протягом трьох років замінити половину застарілих конструкцій, після чого щорічно обновляти по 10% від загальної кількості рекламний носіїв.
За інформацією агентства «Outdoor-сервіс», якщо зараз в центральній частині міста розміщено 500 щитів, то через два-три роки їх повинно залишитися не більше 200.
Як зазначають фахівці, зміни вже торкнулися банерних перетяжок над дорогами: по закінченню термінів договорів на розміщення, їх заміняють на світлові троли.