У Боні (Німеччина) розпочато переговори з приводу конфлікту, що виник між ВАТ «Авіакомпанія «Дніпроавіа» (Дніпропетровськ) та німецьким авіаперевізником «Дойче Люфтганза Акціенгезельшафт» («Lufthansa»). Про це інформагентству «Придніпров’я» повідомили в прес-службі Державіаслужби України.
За інформацією прес-служби, делегацію від Державіаслужби, що бере участь у переговорах, очолює перший заступник голови Державіаслужби Олександр Давидов.
Як відзначають представники Державіаслужби, не виключено, що розгляд ситуації вимагатиме не одного раунду переговорів, однак, як вважають держслужбовці, є підстави вважати, що в процесі переговорів конфліктну ситуацію нарешті буде вирішено.
За інформацією прес-служби, Державіаслужба не має офіційної інформації, що конфлікт між двома авіакомпанії привів до того, що Департамент авіації ФРН взагалі заборонив здійснювати «Дніпроавіа» рейси у Німеччину. Згідно з повідомленнями у ЗМІ, з посиланням на відкритий лист «Дніпроавіа», ця заборона має місце з березня 2006 року.
Як повідомляло інформагентство «Придніпров’я», за інформацією «Дніпроавіа», «Дойче Люфтганза Акціенгезельшафт» з початку листопада 2005 року розпочала рейси за маршрутом Франкфурт-на-Майні — Дніпропетровськ. Раніше (протягом семи років) цей рейс здійснювався авіакомпанією «Дніпроавіа».
Як стверджують у «Дніпроавіа», «німецька авіакомпанія проігнорувала принципи узгодження спільної експлуатації повітряної лінії з «Дніпроавіа» та відхилила пропозицію «по врегулюванню тарифної політики відповідно до умов міжнародних договорів».
«Німецька компанія створила умови, при яких авіакомпанія «Дніпроавіа» ризикує втратити 18 млн грн доходів на рік і буде змушена відмовитися від обслуговування авіаперевізників в аеропорту Дніпропетровська», — повідомили в «Дніпроавіа».
Контраст разительный после любого аэропорта мира. Я понимаю, что любые улучшения требуют вложения серьёзных средств, но судя по положению дел в нашем аэропорту, никто даже и не задумывается о каком нибуть движениии вперёд. Ответить | С цитатой