Введення в експлуатацію першої черги Дніпропетровського метрополітену (дільниці від станції «Вокзальна» до станції «Центральна») передбачається у 2010 році. Про це інформагентству «Придніпров’я» повідомили в прес-службі Міністерства транспорту та зв'язку України.
За інформацією Мінтрансу, паралельно протягом 2007-1010 року будуть виконані проектні роботи з другої черги метро. Усього протягом найближчих трьох років передбачається ввести в дію 2,4 км дільниць із двома станціями.
Як зазначають в Мінтрансі України, довготривалість будівництва метро пояснюється, зокрема, тим, що проходка тунелів проводиться повністю в скельних породах.
Згідно з програмою будівництва метрополітенів, у 2006 році в Київському метрополітені передбачається завершити спорудження другого виходу на «Дарниці» та станції «Червоний Хутір», а також розпочати будівництво Подільсько-Вигурівської лінії метро.
У 2007 році в Київському метрополітені з'являться три нові станції, у 2008 — метробудівці дійдуть до станції «Виставковий центр». До 2009 року буде розмічено 15 нових станцій, новими пересадочними вузлами стануть станції «Тарас Шевченко» і «Глибочицька».
У Харківському метрополітені протягом трьох років буде введено новозбудовані дільниці протяжністю 6,7 км із чотирма новими станціями, крім того, у 2009 році буде введено електродепо Олексіївської лінії.
У Донецьку за цей час буде введено в дію перший пусковий комплекс першої черги з 6 станцій та одного електродепо протяжністю 10,3 км.
За інформацією прес-служби, у бюджеті 2007 на будівництво та розвиток метрополітенів Мінтранс України має намір передбачити близько 400 мільйонів гривень. У найближчі п’ять років на будівництво метрополітенів України, за планами, передбачається виділити 9,5 мільярдів гривень із бюджетів центральних органів та органів виконавчої влади.
Як повідомляло інформагентство «Придніпров’я», Дніпропетровський метрополітен досі не отримав передбачених на 2006 рік з Державного бюджету 30 мільйонів гривень. Для завершення будівельних робіт на Дніпропетровському метрополітені необхідно 1,257 млрд гривень.
Очень прошу Вас ответить на вопрос: "Будет ли достроена станция возле Горной Академии (Исторического музея)"
Если да, тогда планируется?
Если нет, то почему?
Дело в том что я проживаю в этом районе иостро заинтересован в этой станции...
Заранее благодарю за ответ. Ответить | С цитатой
В донецке метро тоже не первый год строится и до сих пор ни одной станции не открыли. Ответить | С цитатой
Кстати, количество линий должно быть не 2, а 3. Ответить | С цитатой