У Дніпрі підприємців закликають привести зовнішній вигляд магазинів та рекламні вивіски у відповідність до дизайн-коду.
Як відомо, принципи візуальної організації розміщення рекламних засобів, вивісок, табличок на фасадах будівель були затверджені виконкомом міськради 18 грудня минулого року. Серед основних вимог – реклама не повинна закривати архітектуру будівлі, спричиняти аварійні ситуації.
«Слід розуміти, що реклама у місті не заборонена, але вона упорядкована. Головна мета цих принципів – зниження рівня так званого візуального шуму, повага до архітектури міста. Вивіски не повинні захаращувати вікна, двері, архітектурні елементи будівель. Підприємці можуть робити вітрини, але не закривати банерами вікна», – розповів головний художник м. Дніпра Сергій Білопольський.
Щоб розмістити будь-які рекламні засоби на фасадах будівель, необхідно мати дозвіл, виданий департаментом торгівлі та реклами Дніпровської міської ради. Його надаватимуть з урахуванням відповідності реклами новому дизайн-коду. Ті рекламні засоби, вивіски, таблички, які мають дозвіл, виданий раніше, не демонтуватимуть до закінчення терміну його дії, решта повинні бути узаконеними.
«Зараз ми проводимо інформаційну роботу з підприємцями, роз’яснюємо, якими повинні бути рекламні засоби, вивіски, таблички на фасадах будівель. Вона триватиме, орієнтовно, декілька місяців. Зараз найкращий час для підприємців привести свою рекламу у відповідність до правил. Зі свого боку і департамент торгівлі та реклами, і головний художник міста готові консультувати людей та допомагати. Бо у майбутньому у разі недотримання дизайн-коду міста застосовуватимуться санкції – аж до демонтажу», – додав директор департаменту торгівлі та реклами міськради Андрій Пильченко.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
На улице от +5 до -15 градусов, при этом то дождь, то мокрый снег, то снег, то ветер, то гололедица, то падения, то переломы, то травмы, то аварии, а для предпринимателей как раз самое лучшее время лазить со стремянкой, с лестницей по фасадам зданий и приводить в порядок свою рекламу. Надо срочно обновить рекламу на "Игрени")) Відповісти | З цитатою