В Днепре продолжают устанавливать заборы и ограды на тротуарах. Но не все горожане считают такой способ защиты пешеходов от транспортного потока рациональным…
В частности, в группе Фейсбука Urban Dnipro появился следующий пост, в котором критически осмысливаются понятия безопасности заборов и разумности расходования бюджетных средств на их установку:
«Встановлення парканів на вулицях наших міст — найбезглуздіший спосіб використання бюджетних коштів.
Одна секція паркану разом із встановленням коштує кілька тисяч гривень, і впродовж останніх трьох років в Дніпрі їх встановили не одну тисячу.
Паркани затуляють собою вулицю та роблять її схожою на буцегарню.
Вони не захищають людей від авто — при наїзді секція відлітає на тротуар та може зачіпити перехожих. Натомість при наявності огородження у водіїв складається помилкове відчуття безпеки, і вони їдуть менш обережно.
Проте з якихось причин профільні спеціалісти часто вважають паркани синонімом слова «безпека». Звичайно, це не так, і в сучасному місті безпека забезпечується інженерними заходами, усуваючи причину небезпеки — надмірну швидкість, а не перекладанням відповідальності на найбільш незахищених користувачів вулиць — пішоходів».
А что думают о целесообразности установки заборов читатели Городского сайта?
Автор: Константин Шруб. Фото Urban Dnipro.
Gorod`ской дозор | |
Фоторепортажи и галереи | |
Видео | |
Интервью | |
Блоги | |
Новости компаний | |
Сообщить новость! | |
Погода | |
Архив новостей |
За счёт бюджетных средств оплачивают копеечную работу и материалы в особо крупных размерах - в карман себе любимым через подставных лиц. А лох-торату вешают лапшу на уши о выигранных тендорах.
В некоторых местах доходит до маразма - проезжая часть отделена от тротуара забором, тротуар от газона забором и газон от дома/магазина\школы... забором.
Сверх-наглость, она - такая. Ответить | С цитатой