Уся снігоприбиральна техніка, яку має у розпорядженні міське господарство, за інформацією прес-служби міськради, відповідає умовам традиційної зими. А тому що зима цього року зовсім не традиційна (востаннє подібні снігопади і морози були в Дніпропетровську в 1997 році), то техніка виявилась неспроможною. Що ж до пасажирського транспорту, то й він в останні три дні працює в надзвичайних для нього умовах. Тролейбуси і трамваї вийшли з ладу вже в перший день настання морозів. Маршрутки й автобуси теж на грані вимерзання.
Купувати техніку, розраховану на двадцятип'ятиградусні морози, напевно, недоцільно в наших узагалі-то теплих краях. Але тоді боротьба з непередбаченими погодними умовами перетворюється на майже смертельну сутичку. Всі зусилля легких снігоочисників зводяться нанівець. Ваги і сил не вистачає, метал не витримує. Дві тисячі кілометрів дніпропетровських доріг очистити зі швидкістю тридцять метрів за годину може безупинна низка таких грейдерів. Та й то не очистить, а тільки наробить вибоїв. У такій ситуації може допомогти гусенична техніка та важкі КамАЗи. А КамАЗи можуть розгорнутись тільки на Набережній, а гусеничної техніки одиниці, і ту надали місту в борг.
Тому ранком після нічних рейдів картина на дорогах майже не змінювалась.
Потім заручниками надзвичайної ситуації ставали водії та механіки пасажирського транспорту. І тут теж потрібен нетрадиційний підхід і до техніки, і до людей. Суміш, яку готують водії для своїх залізних коней, має відповідну назву «Арктика». Крім того, мікроавтобуси і «Богдани» вимагають цілодобового обігріву. Боксів, якщо вони є, на всіх не вистачає. До того ж, багато хто з маршрутників вважають за краще тримати машину в дворі свого будинку, тим самим позбавляючи громадський транспорт потрібної одиниці, а себе заробітку.
Єдина машина, що почуває себе впевнено на дніпропетровських дорогах у ці дні, — важка артилерійська техніка, що легко виписує фігури на будь-яких крижаних чи снігових поверхнях. Військові надали її для чищення стратегічних шосе. З її ж допомогою були ліквідовані затори з великовантажних хур. Але стан у місті, слава Богу, не воєнний. До того ж, ситуацію, що зберігається п’яту добу, як сподіваються в прес-службі мера Дніпропетровська, городяни зрозуміють правильно.
Міська техніка, що розчищає вулиці в Дніпропетровську, не в змозі справитись зі снігом, що ущільнився. Тому городянам доведеться набратись терпіння і чекати, доки потеплішає. Проведений експеримент показав, що навіть військова техніка не в змозі справитись з накатами на дорогах, то що ж казати про техніку на базі Мазів та КамАЗів. Проте дорожні служби не здаються і продовжують розчищати вулиці.
http://www.kiev.kp.ru/daily/dnepropetrovsk/doc99649/
И секрет вечного двигателя знает!
Цитата:
Двигун внутрішнього згоряння
з замкненим циклом
Призначення – силові і енергетичні установки, транспортні засоби
Використання теплової енергії продуктів згоряння палива
Виключає виникнення шкідливих речовин і використання атмосферного повітря
Забезпечує охорону навколишнього природного середовища, підвищення потужності в 4-5 рази, зменшення витрат палива на 95-99% Надає право на пільгове оподаткування і кредитування
Знижує вартість товарів і послуг
Підвищує конкурентоспроможність товарів і послуг
Сприяє економічній і політичній незалежності України
http://www.smallbusiness.dp.ua/user/files/models.doc Ответить | С цитатой
Тут матюкались - посыпьте хоть. Посыпали мля. Пошли на поводу. Из-за ЛЕГОНЬКОГО подтаивания чуть с Артема боком не съехал. Лучше до -5 этого не делать. Ответить | С цитатой
но не парься ты так я пройду наследующий срок так шо все будет путем не ссы Ответить | С цитатой
Придумают к тому времени что-то.Фантазия работает исправно. Ответить | С цитатой